شناسهٔ خبر: 55141801 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بایدن به دنبال روحیه دادن به رژیم صهیونیستی است

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر بایدن به عربستان برای روحیه دادن به رژیم صهیونیستی است.

صاحب‌خبر -

ولی‌اله بیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با توجه به سفر بایدن به عربستان اظهار کرد: در حال حاضر رژیم کودک‌کش صهیونیستی از داخل و خارج منزوی شده که سفر بایدن به عربستان برای روحیه دادن این رژیم کودک‌کش است.

 وی تصریح کرد: سفر رئیس جمهور امریکا به عربستان به این دلیل است که بایدن از طریق هم‌پیمانانش روح تازه‌ای به کالبد مرده رژیم صهیونیستی دمیده و این رژیم در حال انزوا را مجدد احیا کند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس با بیان اینکه نفوذ و گسترش روابط ایران با کشورهای مختلف ترسی را جان صهیونیست و آمریکا انداخته است، که این ترس پای رئیس جمهور آمریکا را به منطقه کشانده است، ادامه داد: یکی دیگر از دلایل این سفر نیاز شدید آمریکا به نفت عربستان است، چرا که افزایش قیمت نفت و سوخت در بازارهای جهانی، موجب تورم و گرانی بی‌سابقه در آمریکا شده و بایدن در تلاش است از طریق رایزنی با پادشاهان عربستان مشکل تامین نفت را حل و فصل کند.

بیاتی همچنین با اشاره به سفر پوتین به ایران گفت: این سفر یک سفر استراتژیک است، گسترش روابط روسیه، چین و ایران و اتحاد و انسجام این کشورها قدرت فراگیری را در منطقه مقابل سیاست‌های خصمانه آمریکا و اسرائیل شکل خواهد داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: بازنشستگان کشوری و لشکری مداوم پیگیر احقاق حقوق خود هستند و دولت باید مطابق بودجه و مصوبه مجلس نسبت به این موضوع اقدام کند.

انتهای پیام/ 

نظر شما