شناسهٔ خبر: 55141008 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل جدید زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خوزستان منصوب شد

اهواز - ایرنا - غلامعلی محمدی رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در حکمی غلامرضا روشان را به سمت مدیرکل جدید زندان‌ها و اقدامان تامینی و تربیتی خوزستان منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا در آیین تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌ها و اقدامان تامینی و تربیتی خوزستان که روز یکشنبه با حضور محمود ضیایی فرد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور ، رییس کل دادگستری خوزستان، قضات ، دادستان عمومی و انقلاب اهواز و مدیران ارشد بخش های زیرمجموعه قوه قضاییه در خوزستان در سرسرای شهید لاجوردی ستاد دیه خوزستان برگزار شد از  پژمان پروین مدیرکل پیشین زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خوزستان در این مدت ۲۰ ماه مسوولیت در این سمت قدردانی شد.

پروین به تازگی در حکمی از سوی رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به عنوان مدیرکل برنامه ریزی ، اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندان های کشور منصوب شده است.

غلامرضا روشان مدیرکل جدید زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خوزستان پیش از این مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان جنوبی و استان کرمان بود.

روشان در این آیین در سخنان کوتاهی خوزستان را سرزمین شهدا  و پایتخت مقاومت ، ایثار و شهادت بیان کرد و بر خدمت در این سرزمین مقدس را افتخاری بزرگ دانست.

نظر شما