شناسهٔ خبر: 55140320 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

انعکاس جشن مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر از رادیو تهران

ویژه برنامه «تا انتهای هدایت» به مناسبت گرامیداشت عید غدیر خم و پوشش جشن مهمونی ده کیلومتری غدیر روی موج اف. ام ردیف ۹۴مگاهرتز می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ شبکه رادیویی تهران همچون سالهای گذشته به همت چهار گروه برنامه ساز شبکه از طلوع آفتاب، ساعت ۶ تا پایان شب با تدارک ویژه برنامه «تا انتهای هدایت» عید غدیر خم را گرامی می‌دارد.

برنامه ریزی ویژه برنامه عید غدیر گروه تهران و رویدادها با محوریت انعکاس جشن مهمونی ده کیلومتری غدیر در بخش اول از ساعت ۱۸ تا ۲۰ و در بخش دوم ۲۱ تا ۲۲ تقدیم مخاطبان خواهد شد.

اعظم قربانپور، گزارشگر مستقر در مسیر چهار راه ولیعصر (عج) تا سه راه شهید مطهری و مهدی اسماعیلی گزارشگر مستقر در مسیر میدان ونک تا مسجد بلال در گفتگو با شهروندان مخاطبان را از حال و هوای این جشن آگاه می‌کنند. همچنین در بخش دوم برنامه مهدی اسماعیلی در پل پارک وی و اختتامیه مراسم مستقر می‌شود.

علاوه بر این؛ از خبرنگاران افتخاری برنامه سعادت‌آباد آقای بوجاریان و آقای رجبی برای ارسال گزارش بهره گرفته می‌شود.

ارتباط تلفنی زنده با مسئولان ستاد مردمی مراسم و مسئولان شهرداری در طول برگزاری جشن گرفته خواهد شد.

گروه تفریحات و سرگرمی ساعت۶ تا۱۰ صبح به تهیه‌کنندگی امیر حسین ثقفی و گویندگی مهدی مجنونی روی آنتن می‌رود.

گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران از ساعت ۱۰ تا ۱۴ ویژه برنامه «تا انتهای هدایت» را از حسینیه کربلایی‌ها به صورت زنده از چهارراه گلوبندک تقدیم حضور فرهیختگان می‌کند. این ویژه برنامه به تهیه‌کنندگی محمد بخشایش و گویندگی جواد تشکری روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود.

گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری رادیو تهران هم از ساعت ۱۵ با تهیه گزارش‌های پیش رویدادی در برنامه، ضمن تامین اطلاعات و ارایه آن به مخاطبان؛ گزارش‌های جشن مهمونی ده کیلومتری غدیر را پخش و در گفتگو با مسئولان درباره کم و کیف جشن و خدمات شهری اطلاع‌رسانی می‌کند و به صورت لحظه‌ای این رخداد را به سمع مخاطبان می‌رساند.

مرشد خوانی و تحبیب مولی الموحدین حضرت علی (ع)، مولودی خوانی و تقویت نگرش و گرایش به تولی و… از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه است که به تهیه‌کنندگی مهدی مجنونی، گویندگی الهام شوقی و سردبیری اکبر محمدی خانی تقدیم مخاطبان رادیو تهران خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما