شناسهٔ خبر: 55126500 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رویداد ملی "دختران حاج قاسم" در استان گلستان آغاز شد

آیین افتتاحیه رویداد ملی دختران حاج قاسم با حضور ۲۰۰ دختر نخبه تراز انقلاب اسلامی گلستانی در اردوگاه شیرآباد خان‌ببین برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ، حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان امروز درآیین افتتاحیه رویداد ملی دختران حاج قاسم اظهارداشت: نبوغ نظامی، روحیه سلحشوری ،اخلاص،ارادت به اهل‌بیت(ع) و نظم و انضباط در امور از ویژگی های مکتب سردار سلیمانی است و دختران حاج قاسم باید خود را به این مولفه‌ها نزدیک کنند.

وی  به دیگر ویژگی سردار سلیمانی چون سرعت در عمل،  سادگی و صفا،مردمی بودن، ارتباط با جوانان ، خوش خویی و ارتباط عمیق با خانواده اشاره کرد و اظهار داشت: دختران حاج قاسم باید ضمن باور داشتن خود،  مسئولیت‌پذیری را تمرین و نسبت به اطراف پیرامون خود نیزحس مسئولیت داشته باشند.

گرزین گفت: این رویداد در دو روز با هدف  تربیت کنشگر دختران جوان ، برگزار شده است تا  آموزش‌های چگونگی انجام کار فرهنگی را فرا گرفته و  توان مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و اجرای برنامه‌های تربیتی و مذهبی را در محلات پیدا کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اعلام آغاز این طرح از  اردیبهشت ماه  افزود: 200 دختر نخبه دبیرستان‌های گلستان و همچنین دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای سازمان تبلیغات اسلامی  شناسایی و در دوره های مجازی تربیت شده اند تا در این  دو روز رویداد ملی، اقدام به بوم‌نویسی، طراحی علمیات فرهنگی،گروه‌های دوستانه،کارگاه‌های آموزشی در 14 موضوع  مهارتی، آموزشی و فرهنگی بر اساس زیست بوم استان، کنند.

گرزین گفت: این کنشگران در این دو روز رویداد، در یک اقدام عملی، در مساجد و هیئات مذهبی خان ببین حضور یافته  و برای جوانان کنشگری می‌کنند.

وی افزود: این طرح ملی و در همه استان‌ها نیز در حال برگزاری است و دختران حاج قاسم در جبهه‌های فرهنگی دنیای اسلام، خاکریز دشمن را عقب  خواهند راند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان از برگزاری اختتامیه این رویداد در 26 تیر با حضور حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در خان‌ببین خبر داد.

انتهای پیام/581

نظر شما