شناسهٔ خبر: 55124347 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

بورسیه شغلی ۳۵۰ فارغ التحصیل دانشگاهی در صنایع یزد

 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با اشاره به اجرای طرح بورسیه شغلی فارغ التحصیلان دانشگاهی از سوی صنایع، گفت: برای امسال جهت بکارگیری ۳۵۰ دانشجو در ۳۰ شرکت خصوصی استان اعلام نیاز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، «محمد علی شاه حسینی» امروز در نشست خبری با اهالی رسانه اظهار کرد: تخصصی ترین وظیفه ذاتی این معاونت آماده کردن زیرساختها و بستر لازم برای ارائه خدمات سایر معاونتها و به طور کل استانداری به عنوان یک دستگاه حاکمیتی است.

وی افزود: امسال موضوع مهمی که در نامگذاری و شعار سال با نگاه ویژه به آن پرداخته شده، بحث دانش بنیان‌هاست که در این حوزه کارهای مهم و بزرگی در استان شروع شده و در حال انجام است.

وی با بیان این که شعار دولت سیزدهم موضوع تحول است، گفت: این مهم مورد تاکید استاندار محترم نیز بوده لذا سند تحولی استان با عنوان «یزد نوین» مورد اهتمام قرار گرفته که یکی از بخشهای آن کارگروه سرمایه انسانی است که از سوی این معاونت دنبال می شود.

شاه حسینی مهمترین مطالبه جوانان استان با توجه به ۲۷ سال کسب رتبه اول قبولی در کنکور سراسری را اشتغال مبتنی بر رشته تحصیلی خود خواند و گفت: این در حالی است که طی این مدت عمدتاً در استان شاهد استقرار صنایع نیازمند نیروی انسانی یدی بودیم که معمولاً نیز نیروهای بومی نیز از آن بهره نمی‌گیرند.

وی افزود: در همین راستا طرح بورسیه شغلی صنایع استان در دستور کار قرار گرفته و طی آن صنایع برای بهره مندی از نیروهای شغلی تحصیل کرده مورد نیاز خود با همکاری دانشگاه‌ها اقدام به بورسیه شغلی دانشجویان می‌کنند که برای امسال جهت بکارگیری ۳۵۰ نفر برای ۳۰ شرکت خصوصی اعلام نیاز شده است.

48

نظر شما