شناسهٔ خبر: 55123719 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

برگزاری وبینار اصول نگارش مقالات نامه به سردبیر در دانشگاه علوم پزشکی گناباد

وبینار اصول نگارش مقالات نامه به سردبیر در دانشگاه علوم پزشکی گناباد از سری وبینارهای مدرسه پژوهشی تابستانه دانشجویان اتاق عمل برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا – گناباد، امیرحسین عبدالمالکی، دبیر انجمن علمی - دانشجویی اتاق عمل مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه در این باره اظهار کرد: این وبینار در ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ با تدریس امیرحسین عبدالمالکی، برگزار شه است.

وی ادامه داد: تعداد ۴۵ نفر از دانشجویان گروه اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی گناباد و سایر دانشجویان اتاق عمل در دانشگاه های مختلف علوم پزشکی در این وبینار شرکت نمودند که برای شرکت کنندگان و حاضران در این وبینار، گواهی شرکت صادر خواهد شد.

عبدالمالکی تصریح کرد: آشنایی با دسته بندی انواع مقالات، روش‌های نگارش مقالات، مقالات نامه به سردبیر، اصول نگارش این مقالات، نمونه مجلات برتر در پذیرش مقالات نامه به سردبیر، روش‌های علمی نگارش مقالات نامه به سردبیر، روش‌های نگارش مقالات پژوهشی و پاسخ به نقد آنها، شیوه‌های مکاتبه با سردبیر مجلات علمی پژوهشی و... در این وبینار تدریس شده است.

دبیر انجمن علمی - دانشجویی اتاق عمل مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد اذعان کرد: آشنایی با انواع مقالات در علوم پزشکی و پژوهش، روش‌های اصولی نقد مقالات پژوهشی، مدت زمان لازم برای نگارش مقالات نامه به سردبیر، بررسی برخی از قوانین مجلات پذیرنده نامه به سردبیر، ساختار علمی مقالات نامه به سردبیر، گرامرهای مهم زبان انگلیسی در نگارش مقالات نامه به سردبیر، اصول اساسی در تنظیم مقالات نامه به سردبیر و تأکید بر شواهد علمی، اهداف نگارش این دسته از مقالات علمی پژوهشی و ضرورت اجرای آن و... از دیگر مباحث و موضوعات مطرح شده در این وبینار بوده است.

نظر شما