شناسهٔ خبر: 55123591 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

لیگ برتر ساحلی؛ داورزنی تماشاگر ویژه دیدارهای پایانی

صاحب‌خبر -

مرحله نیمه‌نهایی و نهایی لیگ برتر ساحلی روزهای 25 و 26 تیرماه با حضور رئیس فدراسیون والیبال در یزد برگزار خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به همراه دکتر وحید مرادی مشاور عالی امروز (شنبه 25 تیرماه) به یزد سفر کردند.

مرحله نیمه‌نهایی و نهایی دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» روزهای شنبه و یکشنبه 25 و 26 تیرماه به میزبانی باشگاه شهداب یزد در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه پیگیری خواهد شد که رئیس فدراسیون والیبال نیز به نحوه برگزاری این مسابقات نظارت خواهد کرد.

دکتر محمدرضا داورزنی و دکتر وحید مرادی امروز پس از ورود به شهر یزد به همراه علیرضا پورسلیمانی مدیرکل تربیت بدنی و جوانان استان یزد، محمدرضا جواهری رئیس هیات والیبال استان یزد، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب یزد و عباسعلی میرحسینی پیشکسوت والیبال استان دیداری با دکتر مهران فاطمی استاندار جوان و ورزش دوست استان یزد داشتند.

رئیس فدراسیون والیبال در این دیدار توضیحاتی درباره والیبال ایران و جایگاهش در جهان و توجه ویژه مقام معظم رهبری به این رشته ورزشی ارائه و بر ضرورت سرمایه‌گذاری بیشتر بخش خصوصی تاکید کرد.

مشاور رئیس فدراسیون والیبال نیز با قدردانی از باشگاه شهداب یزد برای حضور شایسته در والیبال، گفت: عملکرد این باشگاه در والیبال بسیار ارزشمند بوده است که قهرمانی لیگ برتر ایران در سال 1400 و مقام سومی باشگاه مردان آسیا از جمله افتخارات این باشگاه محسوب می‌شود.

دکتر فاطمی استاندار استان یزد نیز با تاکید بر حمایت از والیبال به صورت جدی، قول داد قطعه زمینی را در اختیار هیات استان قرار گیرد تا امکانات مورد نیاز این رشته ورزشی در آن ساخته شود.

حضور در مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر ساحلی، رایزنی درباره والیبال در سطح استان یزد، بازدید از امکانات ساحلی باشگاه ورزشی شهداب یزد و بررسی پروژه ساخت استادیوم ویژه والیبال این استان از دیگر برنامه‌های دو روزه رئیس فدراسیون والیبال در یزد است.

دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ساحلی از ساعت 19 امروز آغاز می‌شود.


نظر شما