شناسهٔ خبر: 55112009 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

لواندوفسکی به بارسلونا پیوست

بازیکن فصل ‌پیش بایرن مونیخ به زودی قراردادی رسمی با تیم بارسلونا امضا خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، بارسلونا اکنون قصد دارد رابرت لواندوفسکی را با قراردادی دائمی از بایرن به خدمت بگیرد.

فابریزیو رومانو با تایید این خبر نوشت: «توافق کامل بارسلونا و بایرن پس از مذاکرات طولانی روز جمعه حاصل شد.

بایرن پیشنهاد نهایی بارسلونا را برای روبرت پذیرفته است. لواندوفسکی قبلاً در ماه فوریه با بارسلونا بر سر یک قرارداد بلندمدت به توافق رسیده بود.

ژاوی قبلاً مذاکرات مستقیم زیادی با لوا داشت و ایجنت او پینی زهاوی کلیدی بود زیرا رابرت فقط می خواست به بارسا در مقابل علاقه پی اس جی یا چلسی بپیوندد.»

به نقل از اسکای، بارسلونا با بایرن مونیخ برای جذب روبرت لواندوفسکی به مبلغ 42.5 میلیون پوند (50 میلیون یورو) به توافق رسیده است.

لواندوفسکی روز شنبه برای معاینات پزشکی و قبل از امضای قرارداد سه ساله خود به اسپانیا خواهد رفت که شامل یک گزینه برای تمدید یکساله دیگر است.

این ملی پوش لهستانی تنها یک سال از قراردادش با بایرن باقی مانده بود و به باشگاه گفته بود که قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

تا پیش از این، قهرمان آلمان اصرار داشت که لواندوفسکی برای فروش نیست و پیشنهاد 40 میلیون یورویی (33.8 میلیون پوند) بارسلونا را در ماه گذشته رد کرد.

با این حال، جدایی لواندوفسکی به بایرن کمک می کند تا منابع جذب ماتیلس دی لیخت از یوونتوس را تامین کند که طبق گفته اسکای ایتالیا، این مدافع میانی را حدود 80 میلیون یورو (67.7 میلیون پوند) به اضافه پاداش قیمت گذاری کرده است.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، روز دوشنبه در تورین بود تا مذاکرات برای دی لیخت با یوونتوس را آغاز کند. این بازیکن هلندی دو سال از قراردادش با یووه باقی مانده و گفته می شود که به باشگاه ایتالیایی گفته تمایل دارد به مونیخ برود.

نظر شما