شناسهٔ خبر: 55091641 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حجاج در بازگشت از حج پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی با تاکید بر آگاه سازی مردم برای بازگشت حجاج از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از رسانه‌ها خواست در این زمینه نسبت به آموزش و اطلاع رسانی موارد بهداشتی اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی استانداری رضا ابراهیمی در سی و نهمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان با بیان اینکه متاسفانه عادی انگاری در زمینه بیماری کرونا در سطح جامعه رواج پیدا کرده است، اظهار داشت: متاسفانه در شرف ورود به پیک جدید کرونا هستیم و در صورت جدی نگرفتن با مشکلات بزرگی روبرو خواهیم شد.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی و آگاه سازی موارد مربوط به کرونا از رسانه‌ها خواست در این زمینه نسبت به اقناع سازی مردم برای استفاده از ماسک، رعایت پروتکل‌ها بهداشتی و تزریق واکسن توجه ویژه داشته باشند.

ابراهیمی همچنین با اشاره به فرارسیدن ایام محرم و پیاده روی اربعین نیز گفت: با توجه به محدودیت‌های دو سال گذشته، پیش بینی می‌شود امسال این ایام پرشورتر دنبال شود که ضروری‌ است مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از هرگونه خطری برای سلامت خود و اطرافیان آگاه سازی شوند که در این زمینه نیز انتظار داریم رسا‌نه ها همچون سنوات گذشته همراهی لازم را داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها نیز گفت: کارهای بزرگی انجام شده و یا در حال انجام است که انتظار داریم رسانه‌ها در این زمینه نیز به اقدامات انجام شده در مدیریت فضای بازار بپردازند تا مردم نیز بهتر در جریان امور قرار گیرند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی همچنین از مسئولان اقتصادی استان خواست نسبت به ارائه اطلاعات شفاف و دقیق به مردم کوشا باشند چرا که با انتقال اطلاعات درست اقناع سازی نیز روند بهتری خواهد داشت و مردم نیز همراهی خوبی از خود نشان خواهند داد.

ابراهیمی همچنین در خصوص صفوف نان نیز تصریح کرد: متاسفانه جو روانی در بین مردم عمده دلیل تشکیل این صفوف بوده، در صورتی که هیچ محدودیتی در خصوص سهمیه آرد نانوایی‌ها وجود نداشته و حتی سهمیه آنها نیز افزایش داشته است و قیمت نان نیز تا پایان سال هیچ گونه افزایشی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما