شناسهٔ خبر: 55073961 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

رئیسی به سرپل ذهاب می‌رود

رییس جمهور روز پنجشنبه در سفر‌ به استان کرمانشاه، به شهرستان‌ سرپل‌ذهاب هم سفر خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

امیری‌مقدم، استاندار کرمانشاه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: رییس جمهور صبح پنجشنبه در سفر به استان کرمانشاه با مردم قهرمان، مقاوم و صبور شهرستان سرپل‌ذهاب در جوار بقعه احمد ابن اسحاق (ره) دیدار می‌کند.

به گزارش فارس و به گفته امیری مقدم همچنین زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این شهرستان به عنوان نماینده رییس جمهور تاپایان سفر ایشان به استان کرمانشاه مستقر خواهد بود و مشکلات مردم این شهرستان را بررسی خواهد کرد.

حجت‌الاسلام جواد فاطمی‌نسب امام جمعه سرپل‌ذهاب در این رابطه، گفت: سفر رئیس جمهور به شهرستان سرپل‌ذهاب فرصت مغتنمی برای مشاهده مشکلات شهرستان از نزدیک است.

وی تصریح کرد: امروز در سرپل‌ذهاب مشکلاتی هنوز از زمان زلزله باقی‌مانده است که نیاز است مسؤولین ارشد نظام از آن باخبر شوند.

امام جمعه سرپل‌ذهاب یادآور شد: امیدواریم در این سفر با مشاهده مشکلات و وضعیت موجود تسهیلات و اعتبارات ویژه‌ای به شهرستان اختصاص یابد.

مشکل آب آشامیدنی مناطق روستایی، اراضی کشاورزی جامانده از طرح سامانه گرمسیری، امهال و بخشودگی تسهیلات زلزله، فضاسازی و مبلمان شهری، مساجد و ادارات نیمه‌کاره از مهمترین مشکلات حال حاضر شهرستان است که فاطمی‌نسب به آن‌ها اشاره کرد.

نظر شما