شناسهٔ خبر: 55071955 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

جشنواره ملی گوهرشاد همزمان در تهران و ۱۹ کلانشهر ایران برگزار می شود

نخستین جشنواره پوشش اصیل ایرانی اسلامی گوهرشاد به همت و پیشرانی مجموعه های مردمی عرصه عفاف و حجاب و تسهیل گری و تنظیم گری دستگاه ها و نهادها از ۱۸ تیرماه لغایت ۲۹ تیرماه در اراضی عباس آباد، کوشک باغ هنر برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، محمد حسن جعفر زاده دبیر جشنواره ملی گوهرشاد در نشست خبری این جشنواره افزود: این جشنواره که در بخش های مختلف اعم از  پویش ها و مراسم های گوهرشاد، نمایشگاه های تخصصی گوهرشاد، مسابقات فرهنگی هنری گوهرشاد، بازی های حجاب و عفاف گوهرشاد، نشست های کارشناسی گوهرشاد و رویداد تجربه نگاری و ایده پردازی گوهرشاد» ۱۸ لغایت ۲۹ تیرماه برگزار می شود.

دبیر جشنواره ملی گوهرشاد افزود: هدف جشنواره هم افزایی فعالیت های حلقه های میانی و گروه های مردمی با حمایت دستگاه های دولتی و نهادهای انقلابی از یک سو و شناسایی و تعمیم تجربه های موفق و ایده های خلاقانه در این عرصه است.

جعفرزاده ادامه داد: افتتاحیه نمایشگاه و نشست های جشنواره گوهرشاد تهران، شنبه ۲۵ تیرماه در کوشک باغ هنر برگزار می شود، علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه و حضور در نشست ها می‌توانند به محل نمایشگاه مراجعه کنند . این مجموعه رویدادها همزمان در ۱۹ کلانشهر دیگر نیز برگزار می شود.

اختتامیه جشنواره گوهرشاد ۲۹ تیرماه است که با حضور گروه های فعال عرصه حجاب و عفاف و مسئولین دستگاه های مرتبط برگزار می‌شود.

وی افزود: پیام ما در بخش پویش گوهرشاد علاوه بر نشان گذاری عفاف و حجاب به عنوان زیبایی اصیل، تاکید بر افتخار بودن این پوشش ایرانی اسلامی برای زنان و مردان این سرزمین است.  

در این ارتباط محتواهای رسانه ای تهیه شده که در فضای مجازی با هشتک #گوهرشاد و  #حجاب_ من_افتخار_من منتشر می شود.

ایشان ادامه دادند: دبیرخانه دائمی این جشنواره تشکیل شده است که علاقه مندان جهت ثبت نام و ارزیابی در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت goharshadevent.ir مراجعه و دراین جشنواره شرکت نمایند.

همچنین به برگزیدگان و برندگان بخش های مختلف جشنواره در قالب جایزه ملی گوهرشاد تقدیر خواهد شد.

نظر شما