شناسهٔ خبر: 55069874 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

در جام جهانی ۲۰۱۸ فرصت کمی داشتم؛

قلی‌زاده: امسال شانس بیش‌تری برای بازی‌کردن در جام‌جهانی دارم/ می‌خواهم خودم را در شارلوا نشان بدهم

وینگر ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال شارلوای بلژیک گفت: برخلاف جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امسال شانس بیش‌تری برای بازی‌کردن در جام‌جهانی دارم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ علی قلی‌زاده، وینگر ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال شارلوای بلژیک در گفت‌وگو با سایت dhnet این کشور اظهار داشت: فصل پیش به خاطر تیم ملی تقریباً ۲ هفته دیرتر از بقیه تیم به تمرینات برگشته بودم و از ناحیه زانو آسیب جزئی دیدم که باعث شد نتوانم در تمام مسابقات بازی کنم.  وقتی از نظر بدنی احساس بهتری داشتم، دوباره با تیم ارتباط برقرار کردم و شروع به درخشش کردم.

وی پیرامون جدایی شمر نیکلسون بیان داشت: یش از ۲ سال بود که با هم بازی می‌کردیم و به راحتی همدیگر را پیدا کردیم. ما از صمیم قلب می‌دانستیم که طرف مقابل چه  توپی می‌خواهد. رفتن او کمی مرا آزار می‌دهد زیرا باید خود را با آن وفق می‌دادم. می‌دانم که باید بهتر عمل کنم. شاید مردم تصور نکنند که برای بازیکنان هجومی مثل من که باید به مهاجمان توپ‌های خوبی بدهند، سازگاری با بازیکنان جدید آسان نیست اما انتقاد بخشی از فوتبال است.

قلی‌زاده در ادامه عنوان داشت: قبلاً به طور کلی قبل از شروع فصل مصدومیت‌هایی داشتم؛ اما این بار نه. این موضوع به من انگیزه بیشتری می‌دهد. پس از انجام بازی‌های ژوئن برای ایران احساس آمادگی می‌کنم و از نظر بدنی آماده هستم. ما خوب کار می‌کنیم و چون این دومین فصل با مربی ماست، دقیقاً می‌دانیم که او از ما چه انتظاری دارد و می خواهد تیم چگونه کار کند. شکست در بازی‌های دوستانه پیش از شروع فصل جدید خیلی نگران کننده نیست.

ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح داشت: اگر در این مسابقات شکست می‌خورید به این دلیل است که مشکلی وجود دارد و بنابراین به شما اجازه می‌دهد روی این جنبه‌ها کار کنید. برعکس وقتی همه چیز در آماده‌سازی خیلی خوب پیش می‌رود، تیم آرام آرام افت می‌کند. من نمی‌گویم که شکست خوردن در بازی‌های دوستانه خوب است اما این دیدارها باید به ما کمک کنند. هنوز خیلی زود است که در مورد هدف فصل آینده صحبت کنیم. ما کار می‌کنیم، تمام تلاشمان را می کنیم و بازی به بازی پیش خواهیم رفت.

او درباره جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تأکید داشت: در آن زمان خیلی کم فرصت بازی برای ایران را داشتم و می‌خواستم فوتبال خودم را در اروپا دنبال کنم اما امسال شانس بیشتری برای دعوت شدن و بازی کردن دارم. حضور در جام جهانی افتخار بزرگی است. جام جهانی رویای هر بازیکنی است. اگر شما به طور منظم در باشگاه خود بازی نکنید چگونه می‌توانید ادعا کنید که در جام جهانی بازی خواهید کرد و عملکرد خوبی خواهید داشت؟

قلی‌زاده در پایان گفت: شما نباید فقط بازی کنید، باید خود را در تیم باشگاهی خود نشان دهید. می‌خواهم در این سال خودم را نشان دهم. خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد. من روی شارلوا تمرکز کرده‌ام. نمی‌خواهم دروغ بگویم. البته من به جام جهانی فکر می‌کنم اما می‌دانم که اگر خودم را بیش از حد درگیر کنم، این روند می‌تواند به من آسیب بزند و بر عملکردم تأثیر منفی بگذارد یا بدتر، باعث آسیب دیدگی من شود. بنابراین واضح است که مهم‌ترین چیز، لحظه حال است. کار کردن، تمرکز و کمک به تیم؛ این چیزی است که برای من مهم است. 

 
انتهای پیام
 

نظر شما