شناسهٔ خبر: 55069132 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هیئت‌های مذهبی دامغان در سامانه تبلیغات اسلامی ثبت رسمی شوند

رئیس تبلیغات اسلامی دامغان گفت: هیئت‌های مذهبی باید ثبت رسمی شوندو ثبت نام هیئت‌ها و اعطای مجوز دارای مزیت‌هایی از جمله بیمه و ثبت موقوفات است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام محمد علی ملکیان  گفت: شورای ششم هیئات مذهبی با مشارکت خوب هیئت‌های مذهبی در یک انتخابات پرشور شکل گرفت و امیدواریم که شاهد برگزاری رویدادها و برنامه‌های خوبی در راستای ارتقای هیئت‌های مذهبی شهرستان دامغان طی سال جاری باشیم.

رئیس تبلیغات اسلامی دامغان می گوید: ثبت هیئت‌های مذهبی به سازمان تبلیغات اسلامی این اجازه را می‌دهد که بتواند خدمات بهتری را به هیئت‌ها ارائه کند، افزود: کد مداحی که مداحان دریافت می‌کنند مانند ثبت هیئت‌ها در سامانه، دارای مزیت‌های ویژه‌ای مانند بیمه، استفاده از امتیازاتی که به هیئت‌ها و مداحان داده می‌شود، است و لذا هیئت‌ها با ثبت در سامانه تبلیغات اسلامی، در واقع مجوز رسمی نیز دریافت می‌کنند.

ملکیان  گفت: اگر هیئتی می‌خواهد از موقوفات استفاده کند، نیاز به کد مجوز یا ثبت هیئت مذهبی در سامانه تبلیغات اسلامی دارد چرا که اداره ثبت اسناد و اوقاف در بدو وقوع موقوفه آن را مطالبه خواهد کرد پس در نتیجه ثبت هیئت می‌تواند از این لحاظ نیز اهمیت داشته باشد.

نظر شما