شناسهٔ خبر: 55062943 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

گزارش اسپورت

دستور سخت‌گیرانه ژاوی؛ تکلیف اینها را روشن کنید

صاحب‌خبر -
بارسلونا تاکنون جذب بازیکنانی چون فرانک کسیه و آندرس کریستیانسن را اعلام کرده و در تلاش است تا سزار آسپلیکوئتا، رابرت لواندوفسکی و رافینیا را نیز به خدمت بگیرد. برای این مهم بارسا باید 15 درصد دیگر از حق پخش بازی هایش را نیز به فروش برساند و قرار است تا هفته بعد این اتفاق صورت بگیرد.

تا آن روز تمرکز اصلی باشگاه روی فروش بازیکنان و خلوت کردن فهرست است. ژاوی به مدیریت اعلام کرده است که دوست دارد تنها با بازیکنانی که روی آنها برای فصل بعد حساب می کند کار کند و بهتر است تکلیف بازیکنانی که در لیست فروش قرار دارند، هر چه زودتر روشن شود. دیاریو اسپورت در این رابطه گزارش داد که باشگاه در مورد این دسته از بازیکنان بسیار سختگیر خواهد بود. 

کلمنت لنگله و فرانسیسکو ترینکائو تا به امروز تنها جدا شده های بارسا هستند. لنگله راهی تاتنهام شده و ترینکائو نیز چیزی تا پیوستن به اسپورتینگ لیسبون فاصله ندارد. هیچکدام برای ماندن اصرار نداشتند و قبول کردند که راهی تیمی دیگر شوند ولی در مورد ساموئل اومتیتی و به خصوص مارتین برایثویت، شرایط متفاوت است. 


بارسلونا در تلاش است تا با اومتیتی برای جدایی مسالمت آمیز به توافق برسد. اینکه قرارداد او با پرداخت مبلغی منصفانه به بازیکن فسخ شود. برایثویت اما اصرار به ماندن دارد در حالی که می داند ژاوی روی او حساب نمی کند. بازیکنی که دو سال و نیم پیش با 18 میلیون یورو از لگانس جذب شد تا جانشین دمبله مصدوم باشد، یکی از پایین ترین دستمزدها را دریافت می کند ولی همچنان اصرار به ماندن دارد. او به هیچکدام از پیشنهادات خود توجهی نمی کند و این باعث خشم کادر فنی و مدیران بارسلونا شده است. 

در شرایط بد اقتصادی باشگاه، فروش برایثویت می تواند کمک موثری باشد ولی ستاره دانمارکی همچنان مقاومت می کند. قرارداد او نیز ممکن است به زودی فسخ شود. نتو، گلر برزیلی هم در فهرست خروج قرار دارد ولی باشگاه در صورت نرسیدن پیشنهادی مناسب برای او، قصد دارد به وی مجوز خروج به عنوان بازیکن آزاد را بدهد.
موضع بارسا روشن است، برای خروجی ها صبر نخواهد کرد و هرکدام مقاومت کنند، قراردادش با پرداخت غرامت فسخ می شود.

نظر شما