شناسهٔ خبر: 55053509 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

به تیم جوان‌مان امیدواریم

ساعی: بازی‌های کشورهای اسلامی در تکواندو سنگین است؛ تیم بسحاق به قونیه می رود/ خیلی جاها حق مداح ضایع شده به مقانلو باید زمان بدهیم

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: بازی‌های کشورهای اسلامی در تکواندو سنگین است؛ تیم بسحاق به قونیه می رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در حاشیه مراسم رونمایی از سردیس قهرمانان المپیک درباره دلخوری مداح درباره انتخاب بهترین مربی تکواندوی قهرمانی آسیا اظهار داشت: پروسه‌ای وجود داشت که اعلام شده بود. در مسابقات که می رویم از کانگ پرسیده بودند که چه کسی را بگذاریم، او همه مسائل را درنظر می‌گیرد و احساساتی است. جایگاه مداح با این موارد به خطر نمی‌افتد، با او حرف زدم. یک تیم هستیم و دختروپسر ندارد.

وی افزود: مداح مثل خواهر من است و از نظر اخلاقی و فنی حمایتش می‌کنیم. خیلی جاها حقش ضایع شده و جزو بهترین‌هاست. مداح هم مدیر است و هم فنی و او با ما همکاری می‌کند. ارتباط مان این قدر نزدیک هست که بچه‌ها همدیگر را درک کنند. همین اتفاق باعث قهرمانی این تیم در آسیا شد.

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به بازیهای همبستگی اسلامی گفت: کارمان خیلی سخت‌تر شده و بازی‌های کشورهای اسلامی در تکواندو سنگین است. در آسیا ازبک قهرمان شده و در اسلامی هم هست. قهرمان اروپا ترکیه و آذربایجان هم هست و آفریقایی‌ها هم تک ستاره خوبی دارد. بازیهای اسلامی در تکواندو به قهرمانی جهان خیلی نزدیک است.

ساعی درباره عدم استفاده از کرمی در کادر فنی گفت: یوسف کرمی از اول قرار بود کنار تیم ملی باشد اما قرارداد دیگری برایش مهیا شد. خوشحالیم سطح مربیان‌مان این است که به کشورهای دیگر بروند و کرمی در پاکستان اولین مدالش را گرفت.

رئیس فدراسیون تکواندو درباره اریابی اش از عملکرد فنی بیژن مقانلو بیان کرد: به مقانلو باید زمان بدهیم چرا که تیم کم‌تجربه‌ای داریم و بچه‌ها جوان هستند البته انتظار زیادی از آن‌ها داشتیم. بچه‌ها بیشتر از حدشان ظاهر شدند، دانیال اولین بازی به کره خورد اما برد ولی به قهرمان المپیک پای فینال باخت. او در کشورهای اسلامی در صورت انتخاب به همین راحتی شکست نمی‌خورد. به تیم جوان‌مان امیدواریم، یک بازیکن جوان داریم که مدرسه ای هست در صورتی که می‌خواستیم برایش نامه به دانشگاه بنویسیم. او نایب قهرمان آسیا شد. اینها امیدوارکننده است و اگر فرصت به این کادر بدهیم، نتایج خوبی خواهیم گرفت. ۲۰ روز قبل از مسابقات قوانینی هم تغییر کرد که این هم در نتایج موثر بود.

وی با اشاره به اردوی مشترک در روسیه گفت: الان در اردوی روسیه هستند و کل هزینه‌های ما را این فدراسیون داده. دنیا روی تکواندوی ما حساب می‌کند و از ما دعوت به اردو کرد که این تجربه رودررویی با حریفان خارجی برای رشد ما موثر است.

ساعی درباره ترکیب تیم اعرامی به بازیهای همبستگی اسلامی گفت: تیم بسحاق برای کشورهای اسلامی خواهد رفت. کرمی هم لابد از من گله کرده و در خدمتش هستیم. او در آخرین جلسه کمیته فنی بوده و دیگر جلسه‌‌ای نداشتیم. با بچه‌ها دوستیم و همه چیز را حل می‌کنیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما