شناسهٔ خبر: 55034923 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دستگیری عامل تخریب ۶ خودرو در جنوب تهران

امیرطاها بینام

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فرد شروری که اقدام به تخریب شش دستگاه خودروی سواری در جنوب تهران کرده‌بود خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای دراین‌باره گفت:‌ روز گذشته در پی وقوع شش مورد تخریب خودرو در محله یافت‌آباد توسط یک نفر از اراذل و اوباش، ماموران کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند که در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که یک نفر از اراذل و اوباش با استفاده از چوب و قمه اقدام به تخریب خودروهای پارک‌شده در حاشیه خیابان کرده و بلافاصله از محل متواری شده است.

وی با بیان اینکه با حضور عوامل گشت و تیم عملیات کلانتری و رصدهای اطلاعاتی و بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته هویت متهم مورد شناسایی قرار گرفت، گفت:‌ با شناسایی متهم دستگیری وی در دستورکار تیم عملیات کلانتری قرار گرفت و در همین راستا ماموران موفق شدند با استفاده از شیوه‌های پلیسی این فرد را در زمان حدود یک ساعت پس از ارتکاب جرم بازداشت و به مقر انتظامی منتقل کنند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه این فرد تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود اعتراف کرد، گفـت: اقدام این فرد شرور علاوه بر وارد کردن خسارات به خودروی شهروندان سبب ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان شده بود که دستگیری وی موجب ایجاد رضایت در ساکنان این محله شد.

موقوفه‌ای تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امینت با قاطعیت برخورد خواهدکرد. متهم دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

نظر شما