شناسهٔ خبر: 55033965 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سارقان زورگیر تفرجگاه های کرج دستگیر شدند

با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز، سارقان زورگیر پارک‌ها و تفرجگاه های شهر کرج با اعتراف به ۱۸ فقره سرقت دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت با شیوه زورگیری در پارک های شهر کرج، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که با توجه به گرمای هوا و حضور شهروندان در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، سارقان در گروه‌های ۲ نفره با استفاده از موتورسیکلت‌های فاقد پلاک در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت موبایل و لوازم شخصی شهروندان با شیوه زورگیری می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: بلافاصله پس از انجام تحقیقات میدانی، کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی ردپای یکی از باندهای سابقه دار زورگیری را در سرقت‌های به وقوع پیوسته مشاهده کردند و پس از شناسایی مخفیگاه آنها، در یک عملیات ضربتی ۴ نفر از سارقان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهمان به ۱۸ فقره سرقت با شیوه زورگیری در پارک ها و تفرجگاه های کرج گفت:  با اقدامات صورت گرفته همه مالباختگان این پرونده شناسایی شدند.

سرهنگ نادر بیگی در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی، از شهروندان درخواست کرد که از تردد بی مورد در مکان های خلوت در ساعت پایانی شب خودداری کنند.

انتهای پیام/ج/م

نظر شما