شناسهٔ خبر: 55033619 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

واریز سود سهام عدالت

قابل توجه مشمولان سود سهام عدالت | برای سود سهام عدالت باید به کجا مراجعه کرد؟

مشمولان سهام عدالت که سود سهام سال مالی ۱۳۹۹ را دریافت نکرده اند، اطلاعات بانکی خود را ویرایش کنند.

صاحب‌خبر -
سود سهام عدالت د چند مرحله پرداخت شد. اما برخی از دریافت سود سهام عدالت خود باز ماندند. اکثرا افرادی موفق به دریافت سود سهام عدالت خود نشده اند که اطلاعات خود را در سامانه سجام تکمیل ننموده اند. از این رو تکمیل اطلاعات در سامانه سجام برای دریافت سود سهام عدالت ضروری است. برای دریافت اطلاعات تکمیلی از پرداخت سود سهام عدالت با ما همراه باشید.
 
به گزارش جام جم آنلاین؛ روابط عمومی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اعلام کرد: این مشمولان اطلاعیه سمات برای افرادی که سود سهام عدالت دریافت نکرده اندبایدبرای درج و ثبت شماره شبای معتبر بانکی در سامانه سجام به آدرس https://www.sejam.i یا در سایت سهام عدالت به نشانی https://sahamedalat.ir مراجعه کنند تا سود سهام عدالت برای آن‌ها واریز شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که علاوه بر شماره شبای نامعتبر، «حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضاء)، ارزی و بلندمدت» از مهم‌ترین عللی است که باعث شده تا سود سهامداران به حساب آن‌ها واریز نشود.

بر اساس این، مشمولین سهام عدالتی که یکی از علل فوق شامل آن‌ها می‌شود باید برای رفع و اصلاح این مغایرت‌ها اقدام کنند تا در مراحل آتی سود سهام عدالت به حساب این افراد واریز شود.(خبرگزاری صدا و سیما)
 

نظر شما