شناسهٔ خبر: 55028117 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آغاز اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروشی در سنندج/بازارچه‌های روز میوه‌فروشی ایجاد می‌شود

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج از آغاز اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش و ایجاد بازارهای روز در این شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

مرتضی سنندجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: فعالیت بیش از 400 دستگاه وانت میوه‌فروش در میادین اصلی موجب ایجاد ترافیک، نازیبایی سطح شهر و نارضایتی شهروندان شده بود که براساس مطالبات مردم ساماندهی این وضعیت در دستور کار سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری سنندج قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بر اساس ماده 16 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار شهرداری‌ها مبنی بر در اختیار قراردادن اراضی برای ایجاد بازارچه برای افراد کم‌توان، کم‌سرمایه، تولیدکننده و فروشندگان کم‌سرمایه، پنج نقطه در شهر برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش تعیین شد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج هدف از اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش را ایجاد رضایتمندی مردم عنوان کرد و گفت: دنبال قطع کردن منبع درآمد این افراد نیستیم بلکه این موضوع از مطالبات جدی مردم و اقدامی در راستای نظم و ساماندهی شهر است.

سنندجی خاطرنشان کرد: طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج از روز شنبه هفته جاری با همکاری نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و فرمانداری آغاز شده و وانت‌بارها به نقاط تعیین شده از جمله چهارراه حاجی‌آباد، میدان 12فروردین روبروی سردخانه، بلوار ارشاد روبروی مجتمع ایثار، بلوار معلم بالاتر از میدان سهروردی (فیض‌آباد) و بلوار حمدی بالاتر از مسجد قبا هدایت شدند.
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج ادامه داد: نقاط تعیین‌شده گنجایش 480 خودرو دارد و ضمن تسطیح و آماده‌سازی، سرویس بهداشتی و برقراری روشنایی هم تعبیه شده است.


وی خاطرنشان کرد: براساس بررسی های میدانی صورت گرفته اجرای این طرح طی چند روز گذشته موجب رفع مشکل ترافیک در این نقاط شده و بازخورد بسیار خوبی از سوی مردم داشته است.

سنندجی تصریح کرد: ایجاد بازارهای روز در سطح شهر از دیگر برنامه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج است.

انتهای پیام/2330/70

نظر شما