شناسهٔ خبر: 55027516 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسوولان چهارمحال و بختیاری شهادت ۲ مامور نیروی انتظامی را تسلیت گفتند

شهرکرد - ایرنا - جمعی از مسوولان استان چهارمحال و بختیاری در پیام‌های جداگانه، شهادت ۲ نفر از کارکنان نیروی انتظامی این استان در حادثه درگیری با گروگانگیر مسلح در شهرستان فارسان را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری در پیام تسلیت خود با اشاره به آیه ۲۳ سوره مبارکه الاحزاب و ایستادگی صادقانه مومنان بر سر عهد خود با پروردگار، آورده است: خبر شهادت مظلومانه جوانان سرافراز استان، گروهبان یکم شهید مرتضی کریمزاده و سرباز وظیفه شهید ابوالفضل هیبتی که در درگیری با یک گروگانگیر و در راه حفظ نظم و امنیت استان، خالصانه از جان شیرین خویش گذشتند، اینجانب را متاثر و اندوهگین ساخت.

غلامعلی حیدری در این پیام با بیان اینکه در روز عید سعید قربان بار دیگر اسماعیل به قربانگاه عشق رفت تا منادی ایثار و جوانمردی باشد، افزوده است: بی‌شک جایگاه این شهدای بزرگوار در نزد خداوند متعال، والا و معظم است، اینجانب به خانواده بزرگوار این دو شهید گران‌قدر و کارکنان خدوم و جان برکف نیروی انتظامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال صبر جزیل برای بازماندگان و عافیت و سلامتی برای مجروح عزیز این حادثه آرزومندم.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز در پیامی علاوه بر اعلام تسلیت شهادت کارکنان این مجموعه در استان عنوان کرد: امروز فرماندهی انتظامی در همه عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی همه تلاش خود را به کار بسته است تا امنیت و آرامش مطلوبی را در جامعه ایجاد نمایند و در این مسیر تا پای جان ایستاده و جان و هستی خود را نثار امنیت و آرامش جامعه می‌کند.

سردار منوچهر امان‌اللهی در ادامه این پیام با بیان اینکه فرماندهی انتظامی از لب مرزهای کشورمان تا قلب شهرها و روستاها با همه وجود مجاهدانه ایستاده و برای برقراری نظم و امنیت، آرامش و آسایش خاطر شهروندان و مقابله و مبارزه با مفاسد و جرائم، جان‌فشانی می‌کند، افزوده است: شهادت مسلک و هنر مجاهدان فی سبیل‌‍الله است و این بار هم سربازانی دیگر از خیل سربازان فرماندهی انتظامی در مسیر خدمتگزاری به مردم و انجام وظیفه، جان خود را تقدیم کردند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) نیز در پی شهادت ۲نفر از ماموران جان بر کف فرماندهی نیرو انتظامی چهارمحال و بختیاری پیامی منتشر کرد.

سردار علی‌محمد اکبری در این پیام آورده است: نیروی انتظامی مظهر اقتدار، اخلاق‌مداری، قانون مداری و خدمتگزاری صادقانه به مردم است و سربازان ولایت، مدافعان و حافظان حریم امنیت با جان‌فشانی، ازخودگذشتگی، رشادت و مجاهدت خالصانه، فداکارانه و ایثارگرانه برای ایجاد نظم، انضباط اجتماعی، امنیت پایدار و آرامش مردم تلاش و کوششی شبانه‌روزی دارند.

وی در ادامه این پیام افزوده است: بار دیگر شاهد بودیم که دو تن از فرزندان رشید، دلیر، برومند و فداکار از خاک شهیدپرور استان چهارمحال و بختیاری جان خود را در مسیر مقدس حفظ امنیت و آرامش جامعه فدا و نثار کرد تا مجرمان نتوانند اخلالی در نظم و امنیت شهر ایجاد کنند و باعث رعب و وحشت میان مردم شوند.

در بخش دیگری از پیام فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) آمده است: اینجانب شهادت شهیدان سرافراز گروهبان یکم شهید مرتضی کریمزاده و سرباز وظیفه شهید ابوالفضل هیبتی به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، خانواده معظم، بازماندگان، مردم شریف و شهیدپرور استان، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و همکاران شهید عزیز در نیروی انتظامی را تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام فرماندهی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، روز یکشنبه در پی اعلام یک مورد آدم‌ربایی در یکی از استان‌های هم‌جوار و متواری شدن مسلحانه فرد مذکور با خودرو به سمت چهارمحال و بختیاری، تیم‌های گشتی در محورهای مواصلاتی استان برای دستگیری و توقیف این آدم‌ربا مستقر شدند.

با استقرار تیم‌های گشت به محض رویت خودرو گروگانگیر، کارکنان بخش باباحیدر دستور ایست دادند ولی راننده با بی‌توجهی به سمت ماموران تیراندازی کرد که در حین تیراندازی گروهبان یکم مرتضی کریمزاده و سرباز وظیفه ابوالفضل هیبتی به فیض شهادت نائل آمدند.

در ادامه با حضور ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فارسان و در تعقیب و گریز، گروگانگیر مسلح به هلاکت رسید و یکی از کارکنان شهرستان فارسان نیز در این حین مجروح شد.

نظر شما