شناسهٔ خبر: 55025510 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

خبر ورزشی

صاحب‌خبر -

شکست سنگین کریمی مقابل حسن یزدانی

در ادامه رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد که در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران در حال برگزاری است، کامران قاسمپور دارنده مدال طلای جهان در دیدار انتخابی وزن ۹۲ کیلوگرم برای حضور در مسابقات جهانی صربستان، به امیرحسین فیروزپور دارنده مدال طلای جوانان جهان و طلای بزرگسالان آسیا رفت و در پایان با پیروزی ۴ بر صفر به عنوان ملی پوش وزن ۹۲ کیلوگرم ایران در رقابت های جهانی صربستان معرفی شد. اما در حساس ترین مبارزه این رقابت ها، حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در دیدار انتخابی وزن ۸۶ کیلوگرم در میان تشویق شدید هواداران برابر علیرضا کریمی دارنده مدال های نقره و برنز جهان به میدان رفت و در ۲۰ ثانیه مانده به پایان با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر به برتری رسید و صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان شد.

 

هجوم تماشاگران به سمت حسن یزدانی 

در جریان رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک و چهره محبوب کشتی ایران، برابر علیرضا کریمی به برتری قاطع ۱۰ بر صفر رسید و شدیدا مورد تشویق تماشاگران انبوه حاضر در سالن قرار گرفت.اما در شرایطی که یزدانی هنوز تشک کشتی را ترک نکرده بود، صدها تماشاگر با پریدن از روی سکوها وارد محوطه برگزاری مسابقات شدند و با هجوم به سمت حسن یزدانی به روی تشک رفتند و او را در آغوش گرفتند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که ماموران نیروی انتظامی در سالن رقابت ها حضور نداشتند و تنها تعدادی از کارکنان حراست وزارت ورزش حاضر بودند که از دست آنها هم کاری برای کنترل سالن بر نمی آمد! سرانجام تماشاگران یزدانی را به سمت رختکن بردند و بار دیگر به سکوها بازگشتند.

 

سعید آذری:اگر جای اسکوچیچ بودم می‌رفتم

 

سعید آذری در گفت‌وگو با ایسنا درباره دو دستگی تیم ملی و حواشی اخیر فدراسیون فوتبال اظهار کرد: این مسائل در فوتبال ما جدید نیست. هر وقت فدراسیون فوتبال ایران دارای ساختار ضعیفی بوده و مدیریت قدرتمندی در فدراسیون حضور نداشته، چنین حاشیه‌هایی را بیش‌تر شاهد بودیم. او همچنین گفت: به راحتی از اسکوچیچ و عزیزی خادم گذشت چون یکی از بهترین دوره‌های ما در صعود به جام جهانی بود. چه تضمینی وجود دارد مربی بعدی نتایج خیلی خوبی با ایران می‌آورد؟ در این مدت باقی مانده مربی جایگزین چگونه می‌تواند ایران را آماده کند؟ یک فیفای دی باقی مانده است و مربی چگونه می خواهد تیم ملی را به آمادگی و هماهنگی کامل برساند؟ اگر جای اسکوچیچ بودم می‌رفتم چون در این شرایط اردوی تیم ملی بدون تنش نخواهد بود. حتی مربی جایگزین هم در جام جهانی موفق نخواهد بود.

 

کونته ۴ بازیکن را از تاتنهام کنار گذاشت

 

چهار بازیکن تیم تاتنهام با نظر آنتونیو کونته در فهرست فروش قرار گرفتند.
سرجیو رگیلون مدافع چپ و هری وینکز، تانگوی اندومبله و جیوانی لو سلسو هافبک‌های تاتنهام جایی در این تیم برای فصل بعد ندارند و به همین خاطر کونته نام آنها را برای اردوی پیش فصل در کره جنوبی خط زد. در این تور، تاتنهام قرار است با تیم ستارگان لیگ کره و سویا بازی کند و در ادامه بازی های دوستانه دیگری برابر رنجرز و رم خواهد داشت.ریچارلیسون، ایو بیسوما، ایوان پریشیچ، فریزر فورستر و کلمنت لنگلت برای فصل بعد به تاتنهام پیوستند. همه خریدهای جدید تاتنهام به استثنای لنگله که اخیراً از بارسلونا آمده است، برای اردوی پیش فصل به کره جنوبی رفتند. او مدارک لازم برای سفر را نداشت، در حالی که جو رودون مدافع میانی نیز به دلیل بیماری این اردو را از دست داد.

نظر شما