شناسهٔ خبر: 55022181 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

فراهم‌شدن زمینه‌های خواهر خواندگی منطقه ۲۲ با شهر بولزانو ایتالیا

همزمان با برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری در بوستان گفتگو شهرداری منطقه۲۲، مقدمات خواهر خواندگی این منطقه با شهر اروپایی بولزانو ایتالیا فراهم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، گفت و گو برای خواهرخواندگی منطقه ۲۲ با شهر بولزانو ایتالیا به شکل ویدئو کنفرانس با حضور عبدالمطهر محمدخانی رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران و سخنگوی شهرداری تهران و کلاوس لادینسا قائم مقام شهردار بولزانو ایتالیا و معاون محیط زیست فرمانداری استان تیرول جنوبی، حمیدرضا غلامزاده مدیر معاونت بین الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران و مدیر مجموعه آراد کوه در غرفه منطقه۲۲ برگزار شد.

وحید رضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ در این باره گفت: این اقدام در راستای هدف نمایشگاه سالانه خواهرخواندگی شهرداری تهران صورت گرفته است.

محمدی ادامه داد: از جمله موضوعات، ایجاد تعامل بین شهرداری ها و تفاهم‌نامه ها، انتقال تکنولوژی پسماند سوز به شهر تهران و به دست آوردن سایر تکنولوژی ها است.

گفتنی است، در این نشست هاینریش هافنر مدیر و سازنده نیروگاه زباله سوز شهر بولزانو نیز گفت: با اجرای طرح نیروگاه تولید برق از طریق زباله سوز در منطقه۲۲ تولید برق به دست می آید و  پسماند کمتری به محیط زیست وارد می شود و حتی پسماند را به صفر خواهد رساند.

انتهای پیام

نظر شما