شناسهٔ خبر: 55021463 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حماس: مسئله فلسطین همچنان نماد وحدت و یکپارچگی امت اسلام است

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنانی به مناسبت عید قربان گفت: آرمان ملت فلسطین نماد و سمبل اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی است.

صاحب‌خبر -

خلیل الحیه، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: آرمان ملت فلسطین نماد و سمبل اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی و مسجد الاقصی نماد مبارزه با رژیم اشغالگر قدس است.

به گزارش وبگاه خبری الرساله نت، خلیل الحیه در سخنرانی خود در میدان السرایا در مرکز شهر غزه به مناسبت فرا رسیدن عید قربان اعلام کرد روز عید قربان روز فداکاری و ایثار و همچنین روز امیدواری (به رحمت الهی) است.

او خاطرنشان کرد: با وجود شکل گیری موجی از عادی سازی روابط برخی کشور‌های عربی با اسرائیل، اما مسئله فلسطین همچنان نماد وحدت و یکپارچگی امت اسلام و مسجد الاقصی نماد مبارزه و درگیری است.

خلیل الحیه در این مراسم همبستگی، همکاری، مساعدت، التیام زخم‌ها و ملاقات با خانواده‌های شهدا، زخمی‌ها و اسیران فلسطینی را خواستار شد.

عضو دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که آن‌هایی که می‌خواستند به آرمان فلسطین آسیب وارد کنند و گمان می‌کردند که می‌توانند این مسئله را از بین ببرند و مسجد الاقصی را ویران کنند، شکست خواهند خورد و چیزی جز سراب به دست نخواهند آورد.

الحیه در ادامه گفت: پس از اینکه برخی کشور‌های اسلامی درگیر جنگ‌های داخلی شدند، پایداری و مقاومت ملت ما باعث ایجاد امیدواری در میان این کشور‌ها شد و ما شعار‌های نیرو‌های ویژه الجزایر درباره غزه را در مراسم روز استقلال این کشور شاهد بودیم.

نظر شما