شناسهٔ خبر: 55011762 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پویش مردمی «نذر قربانی» در استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: پویش مردمی «نذر قربانی» فرصت مغتنمی برای نیکوکاران و خیران است تا با هر مقدار کمک خود، این نهاد را در دستگیری هر چه بیش‌تر از خانوار تحت حمایت و محرومان یاری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین دشتی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که نیکوکاران می‌توانند با اهدای دام زنده، گوشت قربانی و وجوه نقدی به کمیته امداد در یاری‌رسانی به فقرا و نیازمندان در عید سعید قربان کمک کنند، اظهار کرد: کمیته امداد با راه‌اندازی پویش مردمی «نذر قربانی» درصدد است تا کمک‌های مردمی به‌صورت متمرکز و در کم‌ترین زمان ممکن به دست محرومان رسیده و با تجمیع کمک‌های مردمی، به‌شکل گسترده‌تری نسبت به توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان اقدام کند.

وی با اعلام این‌که ۲۲۰ پایگاه ثابت و سیار در سطح استان اردبیل برای دریافت نذورات عید سعید قربان خیران مستقر است، افزود: هماهنگی‌های لازم با مسؤولان دستگاه‌های اجرایی، ائمه جماعات، ریش‌سفیدان و معتمدان روستاها و عشایر استان اردبیل صورت گرفته است تا بیش از سال‌های گذشته بتوانیم یاری‌رسان نیازمندان باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به این‌که ۱۶۸ مرکز نیکوکاری در سطح استان اردبیل کمک‌های مردمی را دریافت خواهند کرد، گفت: مراکز و واحدهای نیکوکاری نیز در تمامی مساجد و محله‌های سطح استان اردبیل دایر هستند تا با دریافت کمک‌های مردمی، آن را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مددجویان در همان محله قرار دهند.

پیش‌بینی رشد چشمگیر کمک‌های مردمی در عید قربان سال‌جاری

دشتی با بیان این‌که نیکوکاران بیش از ۴میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان در عید سعید قربان سال گذشته به خانوار تحت حمایت کمک کرده بودند، بیان کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته و رایزنی‌های انجام‌شده پیش‌بینی می‌شود کمک‌های مردمی در عید قربان سال‌جاری رشد چشمگیری نسبت به سالیان گذشته داشته باشد.

وی با اشاره به این‌که ساده‌ترین روش برای یار‌ی‌رسانی به فقرا در عید سعید قربان کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* است، تصریح کرد: خیران از طریق گوشی همراه خود به سادگی می‌توانند با هر مبلغی که در نظر دارند، در پویش مردمی عید سعید قربان مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان این‌که سامانه ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ نیز در اختیار نیکوکاران قرار دارد تا نسبت به کمک‌رسانی به محرومان جامعه در عید سعید قربان اعلام آمادگی کنند، گفت: مردم خیر از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل نیز می‌توانند کمک‌های خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند.

انتهای پیام/۳۷۲۷/

نظر شما