شناسهٔ خبر: 55009041 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۱ نفر از اراذل و اوباش شاخص در کاشان با اجرای طرح ذوالفقار دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری ۱۱ نفر از اراذل و اوباش شاخص در کاشان با اجرای طرح ذوالفقار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ ایرج کاکاوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح ذوالفقار در کاشان خبر داد و اظهار داشت: این طرح با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی شهرستان کاشان اجرایی شد.

وی ضمن اشاره به تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان کاشان در دستگیری اراذل و اوباش این منطقه افزود: در هماهنگی با مقام قضایی تعداد 11 نفر از اراذل و اوباش شاخص شناسایی و در یک عملیات ضربتی داخل مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ابراز داشت: این اراذل و اوباش دستگیر شده سوابق کیفری ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد، قدرت نمایی، اخلال در نظم عمومی، مزاحمت نوامیس، سرقت، ایجاد رعب و وحشت و فروش مواد مخدر داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در محدوده کلانتری 13 علوی کاشان گفت: با هماهنگی مقام قضایی این طرح به مرحله اجرا درآمد و با انجام اقدامات اطلاعاتی یک نفر فروشنده مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند و در این ارتباط 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و آلات استعمال و ترازوی توزین مواد از مخفیگاه متهم کشف شد.

کاکاوند با بیان اینکه با هدف ارتقای امنیت و رضایت عمومی به صورت مستمر اجرا می‌شود، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/801/ح

برچسب‌ها:

نظر شما