شناسهٔ خبر: 54995246 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دودستگی علنی در تیم ملی فوتبال ایران: بیانیه نویسی در حمایت و گلایه از اسکوچیچ!

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران همانند چند بازیکن دیگر به حمایت امروز برخی بازیکنان تیم ملی از کادرفنی دراگان اسکوچیچ واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با انتشار متنی به شایعات تغییر روی نیمکت تیم ملی و برکناری دراگان اسکوچیچ پیش از شروع مسابقات جام جهانی قطر واکنش نشان داد.

این متن توسط برخی از بازیکنان مانند شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان بازنشر پیدا کرد اما توسط تمامی بازیکنان دوباره در فضای مجازی منتشر نشد.

7dcdc6dd-5795-48c2-8914-02ce3d2ac12c

عدم بازنشر هماهنگ و یکدست تمامی بازیکنان تیم ملی مشخص کرده بود که آنها به صورت یکسان خواهان ادامه همکاری با اسکوچیچ نیستند و در این میان دو دستگی درباره آینده سرمربی کروات از نظر آنها وجود دارد.

متن منتشر شده توسط احسان حاج صفی، یکی از کاپیتان های تیم ملی فوتبال ایران این احتمال را قوت می بخشد. حاج صفی گلایه خود از اقدام خودسرانه برخی بازیکنان را نشان داد و به وضعیت تیم ملی اشاره کرد که به تغییرات نیاز دارد هرچند او به صورت مشخص به وضعیت کادرفنی اسکوچیچ اشاره نکرد.

به غیر از حاج صفی، مهدی قایدی، رامین رضاییان، سامان قدوس، کریم انصاری فر، علی کریمی، مهدی طارمی، مجید حسینی، سعید عزت اللهی و علیرضا جهانبخش هم این متن را منتشر کرده تا نشان بدهند به ادامه فعالیت کادرفنی فعلی رضایت نمی‌دهند.

bee3796c-b200-4332-b566-165cd945e903

نظر شما