شناسهٔ خبر: 54994130 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رزمایش بیت المقدس ۱۲ در ابرکوه برگزار شد

رزمایش بیت المقدس ۱۲ یادبود سردار شهید حجازی حضور گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر شهرستان درروز‌های ۱۶ و ۱۷ تیرماه در ابرکوه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، رزمایش بیت المقدس در سه مرحله برگزار شد که در مرحله اول آن در محل ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه جلسه شورای تامین شهرستان و به صورت ارتباط تصویری یا ویدیو کنفرانس با مرکز استان جلسه برگزار و در آن وضعیت‌های مختلف از سوی مرکز استان ارائه و در شورای تامین نسبت به وضعیت‌های پیش آمده اقدامات لازم صورت گرفت.
در ادامه قسمت اول برنامه شورای تامین از شرایط حفاظتی بعضی از ادارات شهرستان بازدید به عمل آورد
در مرحله دوم این رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر پس از توجیه در محل حوزه‌های مقاومت نسبت به انجام برنامه‌های از قبیل گشت شبانه پرداختند.
سومین مرحله از این رزمایش نیز اجرای عملیات‌های مختلف در محل منطقه عملیاتی غدیر بود
در این قسمت از برنامه ابتدا بسیجیان در صبحگاه اقتدار با سخنرانی فرماندار شهرستان شرکت نمودند.
زارع زاده فرماندار ابرکوه در این برنامه ضمن عرض خداقوت به بسیجیان و دست اندرکاران این برنامه خود را جزئی از این بسیجیان دانست و افزود: خاستگاه تمام نیرو‌های انقلابی کشور بسیج بوده و هست و باید با تمام قوا این مسیر ادامه پیدا کند.
در ادامه بخش سوم برنامه بسیجیان گردان‌های مختلف به انجام حرکات تاکتیکی از قبیل اطفاء حریق، کمین و ضدکمین، ایست بازرسی و عملیات امداد و نجات پرداختند.
گفتنی است از اهداف اصلی این رزمایش توجیه و آشنایی بسیجیان با خطرات احتمالی و حواشی احتمالی ایجاد شونده در منطقه شهرستان ابرکوه می‌باشد.

نظر شما