شناسهٔ خبر: 54989526 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

تیزر کوتاه سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power منتشر شد + تریلر جدید به زودی

علی محمدپناه

صاحب‌خبر -

سرویس آنلاین آماوزن تیزری کوتاه از سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power منتشر کرده است.

سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (The Lord of the Rings: The Rings of Power) یکی از بزرگترین و موردانتظارترین سریال‌های سال ۲۰۲۲ میلادی به شمار می‌رود که طرفداران مشتاقانه منتظر آن هستند. با وجود اشتیاق زیاد بیننده‌ها، سرویس آنلاین آمازون جزییات زیادی از این سریال را آشکار نکرده و تنها به انتشار تیزرهای کوتاه و مرموز بسنده کرده است.

به تازگی تیزری کوتاه از سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» منتشر شده که جزییات و اطلاعاتی از این سریال را آشکار نمی‌کند و تنها تصاویری از سرزمین میانی را برای بیننده‌ها به تصویر می‌کشد. این تیزر جدید کوتاه و حدود ۱۵ ثانیه است و کاراکترهای مختلفی را به نمایش در می‌آورد. از جمله این کاراکترها نیز می‌توان به سادوک باروز، شاه بزرگ گیل گالاد و آرونیر اشاره کرد.

به نظر می‌رسد این کاراکترها نقش‌های بسیار مهمی در داستان سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‎‌های قدرت» خواهند داشت. این تیزر کوتاه همچنین کاراکترهای آشنایی همچون الروند و گالادریل را به نمایش در می‌آورد که مطمئنا طرفداران این آثار آن‌ها را می‌شناسند.

با وجود این تیزرهای کوتاه و اشاره به کاراکترهای مختلف، اینکه سریال «ارباب حلقه‌ها» چه داستانی و چگونه آن را به تصویر خواهد کشید،‌ همچنان نامشخص است. این تیزر همچنین تاریخ پخش تریلر بعدی سریال را ۱۴ ژوئیه (۲۳ تیر) اعلام کرده است.

پخش سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» از تاریخ ۲ سپتامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱) به صورت هفتگی از سرویس آنلاین آمازون پرایم شروع می‌شود. این تیزر را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: polygon

meysamb @alistar Reversepoint

نظر شما