شناسهٔ خبر: 54982567 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

تیزر تریلر جدید سریال ارباب حلقه ها را از اینجا تماشا کنید + ویدیو

سقوط یک جسم نورانی مرموز در سرزمین میانه / Gamesradar

صاحب‌خبر -

اخیرا تیزر تریلری از سریال مورد انتظار ارباب حلقه ها (Lord of the Rings: The Rings of Power) منتشر شده که در آن شاهد عبور جسمی نورانی و مرموز از آسمان و سقوط در سرزمین میانه هستیم. در این تیزر لنی هنری (در نقش Sadoc Burrow) با نگرانی به سوی آسمان نگاه می‌کند و اسماعیل کروز کوردووا (در نقش Arondir) یک الف سیلوان است که دستان Bronwyn را گرفته و گویا عشق ‌آن‌ها مانند عشق میان آراگورن و آرون (از سه‌گانه اصلی ارباب حلقه ها) ممنوع است.

شاید فکر کنید که اکثر این شخصیت‌ها از کتاب‌های هابیت یا کتاب اصلی ارباب حلقه ها نیستند. دلیل آن هم این است که داستان سریال چند هزارسال قبل از آن وقایع در عصر دوم اتفاق می‌افتد. با اینکه گالادریل و الروند در سریال حضور خواهند داشت، اما، انتظار دیدن شخصیت‌هایی مانند بیلبو، فرودو یا گیملی را نداشته باشید، چراکه همه آن‌ها در عصر سوم در سرزمین میانه ساکن بودند. در ادامه این تیزر تریلر را تماشا می‌کنید:

سریال ارباب حلقه ها احتمالا در پنل مراسم کامیک‌کان سن دیگو اواخر این ماه نمایش داده خواهد شد و همچنین لازم به ذکر است که در تاریخ ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور ۱۴۰۱) از سرویس آمازون پرایم پخش می‌شود.

در اخبار پیشین خواندیم که ساخت ۵ فصل از سریال The Lord of the Rings قطعی است و این سریال هابیت‌های رنگین پوست دارد. همچنین این را نیز می‌دانیم که آمازون درحال کار روی یک بازی اکشن ماجراجویی جدید است.

 Top10: تاثیرگذارترین بازی‌های ویدئویی!
تماشا از کانال یوتیوب ویجیاتو

Gamesradar

نظر شما