شناسهٔ خبر: 54988783 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امدادرسانی قرارگاه مدینه سپاه به 24 روستای زلزله‌زده+عکس

قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه در حال خدمت رسانی به 24 روستای زلزله زده بخش مهران شهرستان بندرلنگه است.

صاحب‌خبر -

شهرام اسکندری معاون قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگارفارس در بندرعباس اظهار کرد: علاوه بر روستای سایه خوش بندرلنگه که بزرگ‌ترین روستا با حجم خسارت بالا در زلزله اخیر بوده وکار امدادرسانی به آن بر دوش نیروی دریایی سپاه و سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان است، 24 روستای بخش مهران شهرستان بندرلنگه نیز متأثر از زلزله اخیر خسارت 50 تا 100 درصدی دیده که امدادرسانی به آن بر عهده قرارگاه مدینه منوره است.

 

وی افزود: اکنون کار امدادرسانی به روستاهای کلاتو، بنو، نرمستان، دم گیرز، کرچی، دو آب، حنادان، چاه خودرو، پیشگان، خورخوار، سنگ سیاه، گواکو، خومکو، دژگان، کنخ، چاه دراز، تنب چکی، چاهدگی، تنب بنگرو، گنایی، گاومیری، کوشک، قنات تنگو و تنب سیک از سوی قرارگاه مدینه در جریان است.

به گفته اسکندری، ۱۰ روستا ۱۰۰ درصد تخریب شده‌اند که کار توزیع چادر، کانکس، کولرگازی، یخچال، مواد غذایی و غذای گرم و... در این روستاها از سوی قرارگاه مدینه منوره در جریان است.

 

معاون قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: مجموعا 2200 خانوار در این 24 روستای از زلزله تأثیر پذیرفته‌اند که 218 منزل آنان تخریبی کامل است که درحال انجام آواربرداری از آن هستیم.

سرهنگ اسکندری همچنین ازنصب98 کانکس و 30 چشمه سرویس بهداشتی در این روستاها خبر داد.

وی از حمایت خیران نیک‌اندیش و نیز استانداری هرمزگان در ارسال اقلام امدادی  به این منطقه نیز تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 3728/م

نظر شما