شناسهٔ خبر: 54985195 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شامگاه یاد یاران رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ استان یزد برگزار شد

حمید رضا دهقان

دومین مرحله از رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ استان یزد با عنوان «شامگاه یاد یاران» با حضور گردانهای بسیج بیت المقدس و کوثر در محل گلزار شهدای گمنام خلدبرین یزد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

«مهران فاطمی» استاندار یزد عصر امروز در این مرحله از رزمایش با اشاره به نعمت‌های سلامت و امنیت در اوج کورانهای حوادث، برگزاری چنین رزمایشها و ایجاد آمادگی و آموزشهای لازم می‌تواند هم این دو نعمت مهم و هم آمادگی کامل برای حضور بحرانها را فراهم آورد.

وی با اشاره به نقش مقتردانه بسیج در بحرانها، افزود: بسیجیان در این رزمایشها آمادگی پیدا می‌کنند در مرحله اول با مدیریت ریسک، پیشگیری و پیش بینی بحرانها را انجام دهیم و در صورت درگیری با بحرانها، مقابله و در امر بازتوانی و بازساخت حضور یابیم.

 اولین مرحله رزمایش الی بیت المقدس استان یزد به منظور انجام بهتر ماموریت‌های محوله در زمینه پدافند غیر عامل و امداد و نجات با هدف مردم داری و مردم یاری با حضور اعضای شورای تامین و فرماندهان نظامی و انتظامی استان یزد صبح امروز برگزار شد.

گفتنی است؛‌ همزمان در تمامی شهرستان‌ها نیز ماموریت ها به گردانهای بیت المقدس و دستگاه های اجرایی ابلاغ و طرح های عملیاتی در موقعیت ها و وضعیت های احتمالی در حوادث طبیعی و غیر طبیعی توسط  کارگروه ها و اعضای حاضر در پاسگاه فرماندهی رزمایش بررسی و مورد ارزیابی و جمع بندی قرار گرفت.

انتهای پیام

نظر شما