شناسهٔ خبر: 54977824 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توسعه خدمات حوزه سلامت کشور از اولویت‌های دولت سیزدهم

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: توسعه خدمات حوزه سلامت کشور از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

صاحب‌خبر -

بهروز رحیمی گفت: تلاش شبانه روزی و بی شائبه مجموعه سلامت کشور، حمایت‌های مقام معظم رهبری و دولت، موجب شد تا بحران کرونا به بهترین شکل در کشور مدیریت شود،  مدافعان سلامت کشور در روز‌های بحرانی کرونا با تمامی دشواری ها، در خط مقدم مبارزه با این بیماری حضور یافتند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت همچنین از مردم خواست تا با تداوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، از بازگشت به روز‌های بحرانی کرونا در کشور پیشگیری کنند.

رحیمی گفت:مردم با اصلاح سبک زندگی، بیش از اینکه به سمت درمان بروند، به سمت مراقبت و پیشگیری حرکت کنند تا کمتر دچار بیماری شوند. آرامش اجتماعی حال حاضر در جامعه بعد از بحران کرونا، حاصل تلاش و جانفشانی‌های مدافعان سلامت و همراهی مردم عزیز و همچنین خیرین حوزه سلامت است.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت گفت: با وجود همه سختی‌ها و مشکلاتی که وجود دارد باید با مردم کریمانه رفتار کرد، می توان با تصمیم گیری‌های مدیریتی صحیح در عین مشکلات، گشایش‌هایی را رقم زد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: توسعه خدمات حوزه سلامت کشور از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

نظر شما