شناسهٔ خبر: 54974094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خبر داد:

جمع آوری ۶۰۰ میلیون تومان نذورات عید قربان در قزوین

ظاهری از جمع آوری ۶۰۰ میلیون تومان نذورات مردمی ویژه عید قربان در استان قزوین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «ناصر ظاهری» در نشست خبری که امروز (پنجشنبه 16 تیر) در سالن جلسات کمیته امداد قزوین برگزار شد، بیان کرد: در آستانه عید سعید قربان قرار داریم و یکی از برنامه هایی که هر ساله در این مناسبت صورت می گیرد، تأمین گوشت قربانی از محل نذورات مردمی برای نیازمندان است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: مردم شریف که نذر قربانی دارند می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری نذورات خود را اهدا کنند.

 

وی عنوان کرد: اگر خیران و نیکوکاران می خواهند در این کار خداپسندانه به صورت پرداخت نقدی مشارکت داشته باشند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۵۱۵ واریز کرده و یا از طریق کد #1* 028*8877* کمک ها و نذورات خود را واریز کنند.

 

ظاهری اعلام کرد: کمیته امداد آماده دریافت نذورات مردم به صورت نقدی و غیرنقدی است که برای نذورات غیرنقدی و کسانی که نذر قربانی دارند، محلی تعیین شده است که برای این منظور کشتارگاه دشت بره در جاده بویین زهرا تعیین شده که مردم خیر و نیکوکار استان ۶۰۰ میلیون تومان واریز کرده اند و گوسفندها در این مکان به صورت بهداشتی و شرعی ذبح شده و برای توزیع تحویل ماشین ها شده و در همان روز عید قربان در بین خانواده های نیازمند زیرپوشش کمیته امداد استان توزیع شود.

 

وی خاطر نشان کرد: این کار خیر برکت در مال افراد را به دنبال دارد و از طرفی موجب رفع نیاز محرومان شده و مورد رضای خداوند متعال است و ان شاالله کسانی که در این کار خیر مشارکت می کنند با ثواب حجاج شریک باشند.

پایان پیام/293

نظر شما