شناسهٔ خبر: 54965423 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲۰۰ هکتار به شهرک‌های صنعتی اصفهان اضافه می‌شود

اصفهان- ایرنا-مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و صنایع کوچک ایران گفت: در آینده نزدیک ۲۰۰ هکتار با کمک محیط زیست به مساحت شهرک صنعتی بزرگ اصفهان اضافه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی رسولیان چهارشنبه در حاشیه بازدید از ناحیه صنعتی کمشچه  اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: توسعه شهرک صنعتی مبتنی بر رعایت شرایط زیست محیطی و استقرار صنایعی که مشکل زیست محیطی ندارند در شهرک بزرگ اصفهان در دستورکار قرار دارد.

وی افزود : شهرک فناوری بسیار خوبی در این منطقه وجود دارد که از ظرفیت های زیادی برخوردار است و امیدواریم با کمک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بتوانیم این شهرک را فعال کنیم.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و صنایع کوچک ایران اظهار داشت: بر اساس برنامه ۱۰ کارگاه کوچک برای استقرار شرکت های دانش بنیان احداث خواهد شد و این کار را در سال‌جاری شروع خواهیم کرد و توسعه می دهیم.
وی اضافه کرد: امسال دستکم بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت های شهرک های صنعتی استان اصفهان هزینه خواهد شد.
رسولیان خاطرنشان کرد: در سفر امروز به استان اصفهان توافق های مکتوب خوبی انجام شد که از جمله آنها می‌توان به ایجاد پست برق ۶۳.۲۰ با کمک توانیر در شهرک صنعتی کمشچه و برای تامین برق صنایع بصورت مشارکتی اشاره کرد.

به گزارش ایرنا، ۸۷ شهرک صنعتی مصوب در سطح استان اصفهان وجود دارد که بالاترین آمار در سطح کشور است و رتبه اول کشور در این زمینه به این استان اختصاص دارد.
 

نظر شما