شناسهٔ خبر: 54964756 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ادعای عجیب ولید عرب مالک باشگاه

احتمال انتقال شگفت‌انگیز وریا به اربیل عراق!

ولید عرب مالک باشگاه اربیل عراق مدعی شد که فردا برای مذاکره و عقد قرارداد با وریا غفوری راهی تهران خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که همگان در انتظار تمدید قرارداد وریا غفوری و یا حضور او در فولاد هستند، یک شبکه خبری به نام روادو در اقلیم کردستان عراق، خبر عجیبی را منتشر کرد.

این رسانه در وب سایت خود نوشته است: باشگاه اربیل یک سورپرایز بزرگ را برای هواداران خود در نظر گرفته است و به احتمال زیاد یکی از مطرح ترین ستاره های فوتبال آسیا را به خدمت خواهد گرفت.

رئیس باشگاه فوتبال اربیل فاش کرد که به آنها پیشنهاد شده است تا وریا غفوری ستاره کرد و بازیکن سابق تیم ملی ایران را به خدمت بگیرند.

ولید عرب رئیس باشگاه اربیل به روداو گفت: «افراد زیادی به ما پیشنهاد امضای قرارداد با وریا غفوری را داده اند. ما نیز پیشنهاد امضای قرارداد با وریا غفوری را داده ایم.»

به گزارش روداو، بازیکن سابق تیم ملی ایران برای یک فصل کامل حدود 377 هزار دلار می خواهد. به گزارش روداو، ولید عرب رئیس باشگاه اربیل فردا به ایران سفر می کند تا مذاکرات برای انتقال این بازیکن را آغاز کند.

عرب گفت: می دانیم غفوری بازیکن بسیار خوبی است و به وریا گفته ایم که از او چه می خواهیم و می دانیم او از ما چه می خواهد. اگر زمینه مناسب باشد، کارها را به صورت رسمی انجام خواهیم داد.

اربیل با احمد ابراهیم مدافع نیروی هوایی، هلیو مونترو، برونو اولیویرا، محمد محسن و نیاز محمد بازیکنان زاخو قرارداد امضا کرده ضمن اینکه قرارداد نزار محروس سرمربی سابق تیم ملی سوریه نیز برای فصل آینده با اربیل تمدید شده است.

رئیس باشگاه اربیل پیشتر به روداو گفته بود که آنها می خواهند فصل آینده برای قهرمانی رقابت کنند و به لیگ عراق بازگردند.

با پایان قرارداد وریا غفوری و استقلال، او بازیکن آزاد است و گفته می شد که وی با فولاد مذاکرات مثبتی داشته است. غفوری پیش از این به همراه استقلال در استادیوم فرانسو حریری اربیل و برابر الشرطه به میدان رفته و ممکن است فصل بعد را در این ورزشگاه توپ بزند.

نظر شما