شناسهٔ خبر: 54963038 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ثبت ۴۰۰ یورش شهرک نشینان صهیونیست به کرانه باختری در سال ۲۰۲۲

وبسایت صهیونیستی والا در گزارشی نوشت شهرک نشینان از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون ۴۰۰ حمله علیه فلسطینیان داشته اند، بدون آنکه مجازات شوند.

صاحب‌خبر -

وبسایت عبری زبان «والا» امروز (چهارشنبه) در گزارشی فاش کرد که شهرک نشینان صهیونیست به عملیات تروریستی علیه فلسطینیان شدت بخشیده اند، به طوری که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۴۰۰ حمله علیه فلسطینیان انجام داده اند و این در حالی است که مصون از مجازات هستند.

به گزارش العربی الجدید، در این گزارش آمده است: افزایش حملات تروریستی شهرک نشینان یهودی علیه فلسطینی‌های کرانه باختری در شش ماهه سال ۲۰۲۲ در حالی است که در سراسر ۲۰۲۱ مجموع حملات آن‌ها ۶۵۰ حمله بوده است.

این گزارش نشان می‌دهد تروریسم شهرک نشینان دیگر محدود به هدف قرار دادن فلسطینی‌ها در زمین‌های کشاورزی یا در حومه روستا‌های فلسطینی نیست و به دیگر مناطق و شهر‌ها فلسطینی نیز کشیده شده است.

بر اساس این گزارش، فرماندهان ارتش این رژیم و سران شهرک نشینان به خشونت علیه فلسطینی‌ها دامن می‌زنند و نظامیان صهیونیست در صورت تلاش فلسطینیان برای دفاع از خود در برابر حملات شهرک نشینان، به سوی فلسطینی‌ها شلیک می‌کنند.

در این گزارش فاش شده است که «روی تسویگ»، فرمانده ارتش رژیم صیهونیستی در شمال کرانه باختری اخیرا اعلام کرده است که «ارتش و شهرک نشینان به صورت یک جبهه و تشکیلات متحد [در حمله به فلسطینی ها]عمل می‌کنند.»

این فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی گفت: «نظامیان نه تنها از توقف حملات شهرک نشینان به فلسطینی‌ها جلوگیری نمی‌کنند، بلکه برخی از آن‌ها در انجام این حملات به آن‌ها کمک می‌کنند. حتی در مواردی نظامیان اسرائیلی اسلحه خود را به شهرک نشینان دادند و آن‌ها فلسطینی‌ها را در روستای «التوانی» واقع در جنوب الخلیل هدف گرفتند.»

وبسایت والا در پایان این گزارش ضمن اذعان به اینکه «خشونت در ذات و درون شهرک نشینان نهادینه شده است و آن‌ها با این کار خوی و عزیزه ذاتی خود را ارضا می‌کنند.» نوشت که سران رژیم صهیونیستی هیچ وقت شهرک نشینان متجاوز را بازداشت، مجازات و به دادگاه معرفی نمی‌کنند.

نظر شما