شناسهٔ خبر: 54949096 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند اعلام کرد:

برخورد قاطع با گران‌فروشی و کم‌فروشی واحدهای تولیدی در دماوند

دماوند- ایرنا- رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند از برخورد قاطع با تخلفات افزایش قیمت‌ها و کم‌فروشی کالاهای اساسی در واحدهای تولیدی شهرستان دماوند خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، گشت مشترک بازرسی تعزیرات حکومتی در خصوص بازگشت کالاهای اساسی به قیمت قبل از کارخانه‌های فرآورده‌های لبنی و آرد روز سه شنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد که دراین بازدید بر نحوه تولیدات و کاهش تولیدات کارخانه و همچنین روند تولیدات در سطح شهرستان دماوند نظارت شد.

مصطفی متو، رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند در حاشیه این گشت مشترک به خبرنگاران اظهار داشت: تعزیرات مطابق مقررات و قوانین با واحدهای متخلف اقدام قانونی را انجام و با متخلفین اشد مجازات را اعمال کرد.

این مقام مسئول گفت: در خصوص دستور وزیر دادگستری مبنی بر رعایت قیمت‌ها گشتی با حضور سایر دستگاه‌ها و کارخانه لبنی که مبادرت به تولید کالاهای اساسی می‌کنند، انجام شد.

متو بیان داشت: گزارش حاصل از این بازدید در دست بررسی و چنانچه محرز شود که قیمت‌ها با تاریخ مذکور مغایر است، حتما برخورد شایسته‌ و قاطعی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در کارخانه آرد دماوند نیز بررسی‌هایی در مورد کم فروشی به عمل آمد و گزارشاتی تهیه و نمونه برداری شده است، در این مورد نیز در صورتی که تخلف ثابت شود قطعا برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

نظر شما