شناسهٔ خبر: 54947216 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

کیفیت جراحی زیبایی با محصول ایران‌ساخت ارتقا یافت

وجود تجهیزات مناسب و استاندارد برای ارتقای کیفیت و همچنین کاهش خطر در عمل‌های زیبایی موضوعی مهم برای متقاضی تلقی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تمایل افراد برای برطرف کردن نواقص چهره، به مدد اعمال جراحی زیبایی رو به افزایش است و افراد گوناگون، با اهداف و رویکرد‌های مختلف از جراحی زیبایی استفاده می‌کنند. گردشگری سلامت یکی از موضوعات جدید در عرصه گردشگری و البته پزشکی به شمار می‌آید و هر ساله، تعداد زیادی متقاضی خارجی برای انجام عمل‌های جراحی زیبایی به ایران سفر می‌کند.

در جراحی زیبایی به‌غیراز توانمندی‌های جراح نیاز به تجهیزات مناسب و کاربردی برای کاهش ریسک عمل است. در ایران نیز برای کاهش ریسک و ارتقا کیفیت در عمل‌های مختلف به همت افراد متخصص فعال در این حوزه تجهیزات ایران‌ساخت متنوعی تاکنون طراحی و تولید شده است.

طراحی

شرکت طراح طب بنیان پاسارگاد با رویکرد کاهش خطر در فرآیند‌های زیبایی ازجمله جراحی بینی راه‌اندازی شده است.

این شرکت تاکنون اسکنر ۱۸۰ درجه و ۳۶۰ درجه برای اسکن صورت بیماران جهت شبیه‌سازی تغییرات بینی حین جراحی و قالب‌های کنترلی برای کاهش ریسک جراحی بینی را طرحی و تجاری سازی کرده است.

همچنین طراحی و ساخت اسکنر پرتابل و شابلون‌های کنترلی ابرو جهت کاهش ریسک کاشت یا میکروبلیدینگ ابرو از دیگر تولیدات این شرکت خلاق است. این شرکت خلاق توانسته برای ۶۸ نفر به‌صورت مستقیم و حدود ۲۰۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کند.

نظر شما