شناسهٔ خبر: 54946993 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس:

مجلس به شرکت‌های دانش بنیان نگاه تسهیل گرایانه دارد

قزوین-ایرنا- نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه مجلس در حوزه دانش بنیان ها نگاهی تسهیل گرایانه و حمایت کننده است چرا که توسعه و تسریع در فعالیت این شرکت ها به پیشبرد اهداف علمی و اقتصادی کشور کمک می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، فاطمه محمد بیگی روز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید پارک علم و فناوری قزوین افزود: قزوین از دیرباز مهد علم، فرهنگ و هنر بوده و عشق و علاقه قزوینی ها به حوزه علم بی بدیل است.

وی با بیان اینکهآغاز کار مجلس یازدهم و رییس سابق پارک علم و فناوری قزوین مقارن با شیوع ویروس کرونا بوده است، تصریح کرد: پارک علم و فناوری قزوین در مبارزه با ویروس کرونا بسیار موثر واقع شد و این موضوع نشان از ظرفیت بالای دانش بنیانی ها در حل مسائل و مشکلات کشور دارد. 

محمد بیگی گفت: پارک علم و فناوری برای استان قزوین آورده های زیادی نیز به همراه داشته است و در دوران همه گیری ویروس کرونا بیشترین میزان تولید مواد ضدعفونی در سال ۹۹ را به خود اختصاص داد.

وی همچنین اظهار داشت: مجلس یازدهم با نگاه تسهیل گری در حوزه دانش بنیان قوانینی برای تسهیل امور شرکت های دانش بنیانی وضع کرده که بدون شک در توسعه فعالیت این شرکت ها موثر واقع خواهد شد. 

  نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب قوانین مربوط به تسهیل در کسب مجوز برای شرکت های دانش بنیان، تصریح کرد: امروزه نخبگان و شرکت های دانش بنیان تحت حمایت پارک های علم و فناوری با حمایت های مجلس می توانند از ایده تا اجرا پیش بروند.

محمد بیگی ادامه داد: فعالان حوزه دانش بنیان با استقرار در پارک های علم و فناوری موجب گرم شدن بازار خلاقیت و نوآوری می شوند و فرایند تبدیل ایده به محصول را کلید می زنند که این موضوع نشان از اهمیت کار پارک های علم و فناوری را می رساند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز فصل تغییر در چرخه مدیریت ها است و این چرخه هر روز نو میشود و هر کدام از ما در هر کجا که فعالیت می کنیم باید تلاش کنیم که از خود یادگار خوب به جا بگذاریم و همان طور که از تلاس های دکتر مافی قدردانی می کنیم امیدواریم رییس جدید پارک بتواند منشاء خدمات زیادی برای استان قزوین باشد.

در این مراسم از دکتر مصطفی مافی مدیر سابق پارک علم و فناوری قزوین قدردانی و جعفر احمدی به عنوان رییس جدید این پارک معرفی شد.

نظر شما