شناسهٔ خبر: 54946631 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دختران هندبالیست ملایری با استقبال مردم وارد این شهرستان شدند

همدان- ایرنا- دختران هندبالیست ملایری پس از حضوری درخشان در مسابقات جهانی هندبال اسلوونی روز سه‌شنبه با استقبال پروشور مردم و مسئولان استانی و شهرستانی وارد ملایر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر روز سه‌شنبه در این آئین اظهار داشت: "الناز یارمحمدتوسکی" به عنوان دروازه‌بان ثابت تیم و "مائده شهبازی" به عنوان بازیکن پخش تیم در این مسابقات خوش درخشیدند.

"حمیدرضا سپهری‌نیا" افزود: تیم هندبال کشور برای نخستین بار در بخش بانوان در این دوره از مسابقات شرکت کرد و تا یک ماه آینده تیم نوجوانان ما به مسابقات جهانی مقدونیه اعزام خواهد شد که امیدواریم نتیجه خوبی در این مسابقات کسب کنند.

وی با اشاره به اهمیت حضور بانوان ملایری در تیم ملی هندبال کشور، بیان کرد: حضور این بازیکنان در تیم ملی افتخاری برای استان و شهرستان ملایر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر ابراز امیدواری کرد: مسئولان استانی و شهرستانی بتوانیم این حضور جهانی را در سایر تیم‌ها و همچنین در تیم هندبال ثابت نگه داریم.

عضو و رئیس کمیسیون ورزش شورای شهر ملایر نیز گفت: شورای اسلامی شهر ملایر تا حد امکان و در چهارچوب قانون، از نظر مالی و تامین امکانات و زیرساخت‌ها کمک حال این بازیکنان بود.

"حامد چهاردولی" حضور این بانوان در قالب تیم ملی، آسیایی و جهانی را برای شهرستان افتخارآفرین دانست و افزود: ثبت باشگاه شهرداری ملایر از برنامه‌های پیش‌روی شورای شهر و شهرداری است.

دختران هندبالیست ملایری با استقبال مردم وارد این شهرستان شدند

وی یادآور شد: با این اقدام تیم هندبال به عنوان زیر مجموعه شهرداری، در مسابقات حاضر می‌شود و دیگر دغدغه تامین هزینه‌های مالی از مسئولان شهرستان یا استان را نخواهند داشت.

مربی هندبال ملایر نیز گفت: در حال حاضر در تأمین امکانات زیرساختی و محل تمرین هندبالیست‌ها مشکل داریم و برای انجام هر کاری با مشکلات مالی مواجه هستیم.

"مژگان ملکی" بیان کرد: در آمادگی بازیکنان برای اعزام به این مسابقات، با شرایط سخت و بدون امکاناتی در این شهرستان مواجه بودیم، اما با این حال توانستیم بازیکنان را به سطح ملی برسانیم.

وی ادامه داد: این بازیکنان توانستند در مسابقات آسیایی که اسفندماه سال گذشته در قزاقستان برگزار شد، با کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا مجوز ورود به رقابت‌های جهانی را کسب کنند.

مربی هندبال ملایر یادآور شد: ما در شهرمان النازها و مائده‌های بسیاری داریم که به شرط حمایت مسئولان می‌توانند در رقابت‌های جهانی نتایج درخشانی کسب کنند.

ملایر پایلوت هندبال غرب کشور

ملکی گفت: در حال حاضر شهرستان ملایر پایلوت هندبال غرب کشور است و با حمایت مسئولان می‌تواند به پایگاه قهرمانی کشور تبدیل شده و بهترین بازیکنان را به تیم ملی صادر کند.

وی با بیان اینکه تیم هندبال ملایر یک تیم لیگ برتری است و مقام سوم رقابت‌های لیگ برتر کشور و سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ آسیایی را کسب کرده است، خواستار حمایت مالی و معنوی مسئولان شهرستان از این بازیکنان شد.

مربی هندبال ملایر تاکید کرد: سه ماه آینده مسابقات لیگ برتر ۱۴۰۱ را پیش‌رو داریم، در حالی‌که هنوز بدهی‌های مسابقات لیگ برتر سال گذشته را تسویه نکردیم.

دختران هندبالیست ملایری با استقبال مردم وارد این شهرستان شدند

ملکی با بیان اینکه ۱۰ بازیکن ملی پوش ملایری در لیگ برتر مسابقات هندبال بازی می‌کنند، گفت: باید برای حفظ این بازیکنان تلاش و برنامه‌ریزی کنیم، چراکه بسیاری از استان‌ها با قراردادهای بالا خواهان جذب این بازیکنان هستند.

وی همچنین به در پیش‌رو بودن مسابقات لیگ باشگاه‌های امید کشور و مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی اشاره و بیان کرد: در حال حاضر برای کسب آمادگی در این رقابت‌ها و تمرین، به یک زمین ساحلی در شهرستان نیاز داریم.

به گزارش ایرنا؛ رقابت‌های قهرمانی جوانان از ۲۹ خرداد تا ۱۲ تیر در کشور اسلوونی برگزار شد که دو بازیکن ملایری "الناز یارمحمدتوسکی" به عنوان دروازه‌بان و "مائده شهبازی" به عنوان بازیکن پخش تیم در تیم ملی جمهوری اسلامی حضور داشتند.

نظر شما