شناسهٔ خبر: 54946292 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس نیوز | لینک خبر

بخوانید/کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت هر گرم طلا

کارشناس بازار طلا و جواهر گفت:هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز که تا یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان افزایش یافته بود با ۵۰ هزار تومان کاهش به یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

صاحب‌خبر -

بورس نیوز: محمد کشتی‌آرای، کارشناس بازار طلا و جواهر، درباره وضعیت بازار طلا و سکه، اظهار کرد: با توجه به کاهش قیمت ارز از روز گذشته و همچنین سیر نزولی قیمت جهانی طلا، قیمت طلا و سکه نیز با نوسان همراه شده است.

وی با بیان اینکه امروز هر اونس طلا به ۱۸۰۴ دلار رسید، تصریح کرد: با توجه به اینکه جلوی افزایش مجدد قیمت ارز گرفته و قیمت دلار با کاهش همراه شده است، قیمت‌ها در بازار طلا و سکه نیز کاهشی شد.

کشتی آرای در ادامه با بیان اینکه داد و ستد‌ها در بازار عادی است و عرضه و تقاضا تناسب دارد؛ توضیح داد:حباب سکه امروز البته کمی افزایش یافته و به یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان رسیده است. ربع سکه و نیم سکه نیز همچنان دارای حباب بالای یک میلیون تومان هستند.

وی همچنین گفت: امروز قیمت سکه طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، قیمت سکه طرح جدید ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۳ میلیون تومان تعیین شده و مورد داد و ستد قرار گرفته است.

کشتی آرای عنوان کرد: قیمت هر مثقال طلای آب شده که در روز‌های گذشته تا ۶ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان نیز کاهش پیدا کرده بود امروز به ۶ میلیون و ۶۰ هزار تومان کاهش یافت. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز که تا یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان افزایش یافته بود با ۵۰ هزار تومان کاهش به یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

نظر شما