شناسهٔ خبر: 54940708 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

۱۰پروانه تاسیس صنایع غذایی و تبدیلی کشاورزی در قزوین صادر شد

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طی ۳ماهه اول سال جاری، ۱۰پروانه تاسیس صنایع غذایی و تبدیلی با قابلیت جذب ۳۶ هزار و ۵۹۶تن مواد خام کشاورزی در استان صادر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سید آبرادات ‌مصلایی، مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: این واحدها در ‌مجموع ظرفیت تولید ۲۷هزار و ۶۹۱تن محصولات فرآوری شده را دارند.

او افزود: این جوازها در زمینه‌های تولید انواع میوه خشک، بسته‌بندی میوه تازه، خوراک دام، طیور و آبزیان، کشتارگاه، بسته‌بندی حبوبات، غلات، برنج و فرآورده‌های گوشتی صادر شده است.‌

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ‌برای تاسیس این واحدهای تولیدی یک هزار و ۳۰۳میلیارد و ۵۸۷میلیون ریال سرمایه‌گذاری می‌شود.

مصلایی تاکیدکرد: با بهره‌برداری از این واحدها زمینه اشتغال ‌مستقیم برای ۱۷۹نفر فراهم می‌شود.

این مسئول ادامه داد: همچنین طی این مدت ۴فقره پروانه بهره‌برداری با ظرفیت دوهزار و ۵۲۰تن و جذب ماده خام یک‌میلیون و هزار و ۶۰ تن صادر شده است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: این واحدها با سرمایه گذاری ۳۶۸میلیارد و ۲۶۱میلیون ریال در زمینه فرآوری میوه‌جات و بسته‌بندی چاشنی، ادویه و کشمش می‌تواند زمینه اشتغال برای ۶۴نفر در منطقه را فراهم کند.

46

برچسب‌ها:

نظر شما