شناسهٔ خبر: 54938579 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سابق لشکر ۲۵کربلا:

شهدا الگوی کامل شجاعت در ولایت پذیری هستند

سردار رستمیان با تاکید براینکه شهدا الگوی کامل شجاعت در ولایت پذیری هستند، گفت: باید در حوزه رفتاری ظاهری و باطنی به شهدا اقتدا کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «محمدرضا رستمیان» امروز ۱۴ تیر در ویژه برنامه تکریم از خانواده های شهدای حماسه خان طومان تجلیل از پژوهشگران و نویسندگان هشت کتاب حماسه خان طومان به مناسبت روز قلم که در حوزه هنری مازندران برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز عملیات مهران با بیان اینکه لشکر ویژه ۲۵کربلا نزدیک به ۱۰۰شهید برای این عملیات تقدیم کرده است، اظهار کرد: کتاب های حوزه دفاع مقدس مسیر راه مقاومت و پایداری را تصویر می کند.

 


فرمانده سابق لشکر ۲۵ کربلا با بیان اینکه در تاریخ اسلام حوادث مختلفی از بهترین و گرامی ترین انسان ها همانند رسول گرامی اسلام و حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) رقم خورده، گفت: قیام امام حسین (ع) الگوی بلامنازعه دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت است.

 


وی به کربلای خان طومان اشاره و بیان کرد: این حماسه در راستای حماسه های جنگ تحمیلی بروز و ظهور کرده است.

 


سردار رستمیان با بیان اینکه هر کدام از شهدای خان طومان یک حماسه است، گفت: ۴۴ شهید مدافع حرم استان مازندران تقدیم کرد و نزدیک به ۴۸ کتاب از این شهدا تاکنون منتشر شده است همچنین نزدیک به ۲۰ کتاب از شهدای مدافع حرم در دست تدوین قرار دارد.

 


وی به منویات رهبری در مقوله جهاد تبیین اشاره کرد و خاطرنشان شد: اهل قلم در راستای تحقق این منویات معظم له کوشا باشند.

 


سردار رستمیان با تاکید براینکه شهدا الگوی کامل شجاعت در ولایت پذیری هستند، گفت: باید در حوزه رفتاری  ظاهری و باطنی به شهدا اقتدا کنیم. در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی موفق خواهیم بود.

 

 

پایان پیام/286

نظر شما