شناسهٔ خبر: 54935193 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

زنگنه:سطح فنی مسابقات به دلیل حضور کاراته کارانی از قاره‌های مختلف بسیار بالاست

در چند دوره از بازی‌های کشورهای اسلامی بعنوان کاراته‌کا حضور داشتم و می‌توانم بگویم سطح فنی این مسابقات به دلیل حضور کاراته کارانی از قاره‌های مختلف بسیار بالاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پگاه زنگنه مربی تیم ملی کاراته زنان اعزامی به قونیه۲۰۲۱، درباره شرایط تیم ملی در این مسابقات گفت:حضور کاراته کارانی از کشورهای مصر، ترکیه، آذربایجان، قزاقستان و چند کشور خوب دیگر از قاره‌های مختلف باعث می‌شود تا سطح این مسابقات کمتر از رقابت‌های جهانی نباشد.

او در ادامه گفت: من خودم در چند دوره از بازی‌های کشورهای اسلامی بعنوان کاراته‌کا حضور داشتم و می‌توانم بگویم سطح فنی این مسابقات به دلیل حضور کاراته کارانی از قاره‌های مختلف بسیار بالاست.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان تصریح کرد: ملی پوشان تقریبا شرایط تمرینی و بدنی خوبی دارند و بچه‌ها برای موفقیت در این رقابت‌ها بسیار با انگیزه‌اند و امیدواریم بتوانند در این رقابت‌ها خوش بدرخشند و در مجموع کاراته نقش بسزایی در ارتقا جایگاه کشورمان در این بازی‌ها داشته باشد.

زنگه در پایان گفت: نکات فنی لازم را به ملی پوشان گفته و تقریبا آنها در شرایط بدنی و روحی روانی خوبی قرار دارند چرا که می‌دانند با رقبای سر سختی از کشورهای ترکیه، مراکش، مصر، الجزایر، آذربایجان، قزاقستان و چند کشور دیگر روبرو خواهند شد و در این رقابت‌ها هیچ کاراته کایی از پیش برنده نیست.

انتهای پیام/

نظر شما