شناسهٔ خبر: 54930755 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان:

یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

مسابقات ورزشی فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان در قالب یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی به میزبانی شهرستان زابل طی مراسمی با حضور میرعبدی مدیرکل آموزش و پرورش استان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، میرعبدی در این مراسم اظهار کرد: تربیت جسمانی در کنار تربیت نفسانی نقش بسیار مهمی در تعلیم و تربیت دارد.
وی افزود: در برگزاری این مسابقات که مزین به نام شهید ابراهیم هادی است، تحصیل، تهذیب و ورزش نمود واقعی پیدا می کند.
میرعبدی بر اهمیت توجه به ورزش پهلوانی به عنوان نماد ورزش ایرانی در این مسابقات با هدف ارتقای آن تاکید کرد. 
مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به کسب مقام قهرمانی تیم فوتسال این اداره کل در رقابت های دستگاه های اجرایی کشور ادامه داد: کسب این افتخار نه فقط از نظر ورزشی بلکه از نظر اخلاقی نیز برای سیستان و بلوچستان ارزشمند است.
میرعبدی با اشاره به نگاه ویژه وزارت آموزش و پرورش به مقوله تربیت بدنی و ورزش خاطر نشان کرد: در قالب تفاهم نامه همکاری اجرای برنامه های تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی (طرح شهید سلیمانی) بین وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش استان ۱۱۰ فضای ورزشی  با اولویت دانش آموزان دختر تا پایان سال جاری در این استان احداث خواهد شد.
گفتی است مسابقات ورزشی فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان در قالب یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی به میزبانی شهرستان زابل در رشته های ورزشی والیبال،فوتسال و تنیس روی میز برگزار شد و به مدت سه روز ادامه دارد وتیم های منتخب به مسابقات کشوری اعزام خواهندشد.

نظر شما