شناسهٔ خبر: 54930747 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

خبر ورزشی

صاحب‌خبر -

وریا منتظر تصمیم  سرمربی جدید 

طبق برنامه قبلی تمرینات استقلال از چهارشنبه آغاز شود اما هنوز تکلیف وریا غفوری مشخص نشده و باید دید آیا او تا چهارشنبه صبر می‌کند یا قبل از آن مصاحبه کرده و استوری می‌گذارد؟ باشگاه استقلال اگر او را می‌خواست قاعدتا باید قراردادش را تمدید می‌کرد، اما این اتفاق تا امروز رخ نداده و بعید است طی روزهای آینده هم شاهد تمدید قرارداد غفوری با استقلال باشیم.تا اینجای کار شانس حضور وریا غفوری در فولاد خوزستان بیشتر از سایر تیمهاست و باید دید در ادامه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد؟ وریا گفته بود حتی ۳۰ ثانیه هم با من صحبت نکردند و یک تماس ساده نگرفتند. از آن مصاحبه وریا بیش از ۱۰ روز می‌گذرد اما هنوز تماسی با کاپیتان استقلال برقرار نشده و باید دید آیا این بازیکن امروز و فردا دوباره واکنش نشان می‌دهد یا نه؟قاعدتا چون وریا قراردادش با استقلال تمام شده نباید چهارشنبه به تمرینات برود.

 

اقدام رونالدو برای جدایی از یونایتد

نشریه دیلی میل در گزارشی مدعی شد کریستیانو رونالدو به دلیل مشکلات خانوادگی در تمرین منچستریونایتد شرکت نکرده و البته این درخواست با پذیرش مدیران باشگاه و کادر فنی جدید یونایتد همراه بوده است. اما گفته می‌شود در شرایطی که منچستریونایتد سرسختانه در تلاش برای حفظ رونالدو است، او با این کار قصد دارد به باشگاه فشار بیاورد تا اجازه خروج بگیرد.مدیران یونایتد به ستاره پرتغالی تاکید داشته اند که امکان جدایی وجود ندارد و او باید به دومین سال قرارداد خود با این باشگاه پایبند باشد. اما عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان در سال گذشته و البته سکون غیرمنتظره منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات تابستانی، باعث شده کریستیانو رونالدو نسبت به فصل بعد نیز ناامید باشد و به همین دلیل برای جدایی از این تیم بعد از تنها یک فصل تلاش کند.

 

کوین یامگا در اندیشه جدایی از استقلال

خبر بد دیگر برای آبی‌های پایتخت، احتمال جدایی کوین یامگا، بازیکن فرانسوی این تیم است. او که در فصل گذشته حکم آچارفرانسه را برای کادر فنی آبی‌ها داشت، دیگر قصد ندارد در این تیم بماند و جدایی یامگا یک شوک منفی دیگر برای استقلالی‌ها خواهد بود. مدیر برنامه یامگا می‌خواهد شرایط دیگری را برای این بازیکن فراهم کند تا او راهی تیم دیگری شود ولی یامگا تمامی مبلغ قراردادش را از باشگاه استقلال دریافت کرده و حتی پاداش قهرمانی را هم گرفته است. هرچند مدیران استقلال با قاطعیت در مورد ماندن یامگا صحبت می‌کنند ولی طبق آخرین خبرها، بازیکن فرانسوی تمایل به جدایی دارد و باید دید این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش چه راهی را برای جدایی انتخاب می‌کنند. این اتفاق آغاز یک چالش بزرگ است و نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از پایان ماجرا داشت.

 

صعود پرسپولیس و سقوط استقلال در جهان

به گزارش ستاره صبح آنلاین، سایت «فوتبال دیتابیس» جدیدترین رنکینگ باشگاه های فوتبال دنیا را اعلام کرد.
در رنکینگ جدید باشگاه پرسپولیس در رده نخست فوتبال ایران ماند و در آسیا نیز همچنان در رده ششم ماند. شاگردان گل محمدی در جهان با صعود ۲ پله ای نسبت به رده بندی سابق به رده ۱۱۸ جهان رسیدند. در مقابل استقلال قهرمان لیگ ایران در رده بندی همچنان در جایگاه دوم ایران ماند و در آسیا هم در رده نهم ایستاد. همچنین آبی های پایتخت در رده بندی جهانی هم با یک پله سقوط در جایگاه ۱۶۹ جهان ایستادند.
بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا جایگاه ۴ تیم نخست عبارتنداز: الهلال عربستان ، کاوازاکی فرونتال ژاپن،الدحیل قطر و اولسان هیوندای هستند.

 

نظر شما