شناسهٔ خبر: 54923681 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اطلاع‌رسانی عمومی برای سامانه‌های ثبت شکایات

لازم است برای اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم از نحوه اعلام و ثبت شکایات پوستر‌های مربوطه در سطح شهر با کمک بسیج و حافظان نظام نصب شود.

صاحب‌خبر -

 جلسه تنظیم بازار استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و جمعی از مسئولان استانی و فرمانداران (به صورت برخط) در سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان برگزار شد.

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در این جلسه با تاکید بر اینکه نظارت‌ها بر بازار هم بر روی قیمت‌ها و هم بر موجودی کالا‌ها همواره باید اجرا شود گفت: قرارگاهی عمل کردن باید مستمر و ادامه دار باشد و هیچ کوتاهی در این مورد از طرف دستگاه‌ها قابل قبول نیست لذا نظارت مستمر و نصب بنر‌ها در حوزه‌ها باید کنترل شوند.

جلالی در ادامه می گوید: لازم است به منظور اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم از نحوه اعلام شکایات و نظرات همشهریان؛ پوستر‌های مربوطه در سطح شهر با کمک بسیج و حافظان نظام نصب شود که سامانه‌های مربوط به هر حوزه بر روی این پوستر‌ها با زمان معین برای تماس مشخص شود تا همشهریان بتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره‌های تعیین شده تماس گرفته و گشت‌های واکنش سریع نیز در همین راستا باید به موقع وارد عمل شوند لذا جدیت در این امر یک ارامش روانی را به بازار انتقال خواهد داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان خطاب به فرمانداران گفت: فرمانداران نقاط مشکل‌دار را اعلام کرده و کمیته‌ای را تشکیل دهند ضمن آنکه انتظار داریم فرمانداران گزارشات خود را همراه با مستندات لازم و با هم اندیشی و هم افزایی بصورت جامع و کامل به مرکز استان اعلام کنند.

نظر شما