شناسهٔ خبر: 54919353 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| فرصت 48 ساعته شهربازی اراک برای استانداردسازی وسایل

مدیر کل استاندارد استان مرکزی گفت: طبق قانون مسوول و بهره‌بردار شهربازی شهر اراک باید ظرف مدت ۴۸ ساعت نسبت به استانداردسازی تمامی وسایل بازی و سرگرمی موجود در آن مجموعه اقدام کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید سعید میرنظامی در بازدید سرزده از شهربازی اراک، پس بازدید از تجهیزات شهربازی و شنیدن نظرکارشناسان و نیز ناظر و بهره‌بردار این مکان تفریحی اظهار کرد: مسوول و  بهره‌بردار شهربازی اراک موظف به استانداردسازی تمام وسایل بازی است.

وی با بیان اینکه طبق قانون مسوول و بهره بردار شهربازی شهر اراک باید ظرف مدت ۴۸ ساعت نسبت به استاندارد سازی تمامی وسایل بازی و سرگرمی موجود در آن مجموعه اقدام کند، افزود: هدف از بازدیدهای سرزده تذکر به متولیان امر برای رفع نواقص موجود،  رفع دغدغه مردم و اطمینان خاطر برای خانواده‌ها در این مراکز تفریحی ورزشی است.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی تاکید کرد: مسوولان و بازرسان این اداره کل به صورت دائم و فصلی در حال رصد تمامی امکانات تفریحی شهربازی اراک در راستای پیشگیری و جلوگیری از حوادث غیر مترقبه هستند. 

وی اظهار داشت: سامانه تلفنی ۱۵۱۷ به صورت شبانه روزی در خدمت همشهریان برای شنیدن مباحث مربوط به استانداردهای مکان‌های مختلف به ویژه مناطق عمومی و پر تردد در سطح استان مرکزی است.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی گفت: مسوولان شهربازی اراک موظف هستند نسبت به استاندارد سازی موارد تذکر داده شده و رفع مشکلات ایمنی هستند در غیر این صورت با آنان طبق قانون برخوردهای لازم صورت می‌گیرد.

گفتنی است در این بازدید که کارشناسان و مدیران اداره کل استاندار استان نیز حضور داشتند، مسوول مجموعه شهربازی اراک ضمن  ارائه گزارش از مجموعه، متعهد شد موارد تذکر داده شده در کوتاه ترین زمان رفع شود.

به گزارش فارس آیا دستگاه‌های شهربازی در اراک گواهی سلامت دارند؟ اینجا بخوانید از سوژه های فارس من است.

انتهای پیام/ 

نظر شما