شناسهٔ خبر: 54913081 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

یزدانی: آماتور زندگی می‌کنم و هدفی ندارم/ مجیدی به من بد کرد

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت: دیگر انگیزه‌ای ندارم و ۴ ماه است پایم به توپ نخورده است.

صاحب‌خبر -

سیاوش یزدانی، مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال که در نیم فصل دوم برای خدمت سربازی از این تیم جدا شد گفت: به گوش من رسید که ملوان مرا نمی‌خواهد و خودم هم نمی‌خواستم برای ملوان بازی کنم. انگیزه‌ای ندارم و تمرین نمی‌کنیم. تمام انگیزه من تیم ملی بود و نمی‌دانم چرا مرا دعوت نکردند. به صورت آماتور زندگی می‌کنم و ۴ ماه است پایم به توپ نخورده است. الان می‌فهمم چرا جوانان ما به خلاف کشیده می‌شوند.

او افزود: در سه سال حضورم در استقلال مجموعا ۱۰ میلیارد نگرفتم و واقعا مجانی بازی کردم. می‌دانستم ۶ ماه دیگر سرباز می‌شوم و از مجیدی خواهش کردم که اجازه بدهد بروم العربی، اما اجازه نداد و با من مخالفت کرد و بار‌ها به خانه او مراجعه کردم و خواهش کردم که به من اجازه جدایی بدهد.

یزدانی گفت: برای استقلال فداکاری کردم و دلی با این تیم تمدید کردم. حتی قولی که مجیدی برای مبلغ قرارداد به من داد هم عملی نشد. همه وویس‌های مجیدی را دارم. او یک هفته مرا پیچاند. فرهاد مجیدی خیلی به من بد کرد و شاید خود او عذاب وجدان داشته باشد.

مدافع فصل گذشته استقلال گفت: آجرلو خودش را بالاتر از نظام وظیفه می‌دید و این وسط لج و لجبازی شد. مقصر اصلی اتفاقات سربازی من، مدیران استقلال هستند. اگر اعزام من را ۲-۳ ماه عقب می‌انداختند، اتفاقی می‌افتاد؟ اگر می‌خواستم سربازی نروم، در یکی از سفر‌های خارجی با استقلال دیگر به ایران برنمی‌گشتم!

نظر شما