شناسهٔ خبر: 54882381 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

در بازدید از مناطق مرزی سربیشه انجام شد؛

قول نیکزاد برای حل مشکل آب شرب منطقه درح

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص درخواست اهالی درح مبنی بر حل مشکل آب شرب، دستورات لازم مبنی بر اختصاص اعتبارات لازم برای تامین آب شرب این منطقه را صادر کرد و گفت: اعتبار مورد نیاز را از تهران جذب می کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی نیکزاد» نایب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (۱۱ خرداد) با حضور در مناطق مرزی شهرسربیشه و بازدید از شهر درح دستورات لازم را برای اختصاص 350 تن قیر و یک دستگاه حمل زباله به شهر مرزی درح را صادر کرد.

 

وی همچنین در خصوص درخواست اهالی منطقه مبنی بر حل مشکل آب شرب منطقه درح، دستورات لازم مبنی بر اختصاص اعتبارات لازم تامین آب شرب این منطقه صادر کرد و گفت: بنده این موضوع را حل می‌کنیم و اعتبار مورد نیاز را از تهران می‌گیریم.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص تامین اعتبار برای بند خاکی درح نیز گفت: سه میلیارد تومان برای بند خاکی درح به سازمان منابع طبیعی استان اختصاص خواهد یافت.

 

نیکزاد در ادامه از مسکن مهر شهر سربیشه بازدید و در خصوص اختصاص 150 تن قیر رایگان برای آسفالت معابر مسکن مهر سربیشه دستورات لازم را صادر کرد.

 

در این بازدید همچنین در خصوص درخواست شورای شهر و شهرداری سربیشه مبنی بر اختصاص اعتبار برای زیرسازی بافت جدید الحاقی به شهر سربیشه در طرح جدید مسکن، مقرر شد بعد برآورد هزینه اولیه، اعتباراتی برای این موضوع اختصاص داده شود.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی طی سفری یک روزه به خراسان جنوبی از بخش های مختلف سهرشتان های سربیشه و نهبندان بازدید می‌کند. در این سفر معاون امور عمرانی استاندار و نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس حضور دارند.

 

 

 

پایان پیام/404

نظر شما